Rydberg - Amazon -66 B20 2.1l Weber

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
Användarvisningsbild
weber-power
Forumsberoende

Inlägg av weber-power »

Rydberg skrev:
tim gustavsson skrev:hehe kommer bli många bilar för dig om du ger upp vid varje problem som dyker upp :) säker på att du valt rätt hobby :hihi:
blir så när man inte har garage och köper en, vad ägarn tycker, fin bil som är mer spackel än plåt på....
vad har spackel med avdragna hjulbultar å göra då? :hihi:
ge aldrig upp nått direkt utan å ha försökt tillräckligt. allting går med vilja!
att tro en gammal bil inte kan krångla är rent önsketänkande
team weber power
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

weber-power skrev:
Rydberg skrev: blir så när man inte har garage och köper en, vad ägarn tycker, fin bil som är mer spackel än plåt på....
vad har spackel med avdragna hjulbultar å göra då? :hihi:
ge aldrig upp nått direkt utan å ha försökt tillräckligt. allting går med vilja!
att tro en gammal bil inte kan krångla är rent önsketänkande
nä ingenting förutom att d va en av anledningarna till vrf jag kasta in handduken....visst är aldrig en gammal bil fin men han sa att den va d, nylagad under o inte en rostblämma på bilen, jovissst, fogskum hade han smetat in i balkarna och på dom få ställena han svetsat så satt biten med 4-5 punkter.... :doh:
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

Satan, här har d varit dött bra länge ser jag. Jag behöver verkligen en spark i röven så motorn åker ihop, hade planerat att åka ner till verkstan idag o slå ihop den då jag har allting förutom fördelare, men känner att d är dags för en vilodag. Inte en lugn stund på 4-5v, har föresten köpt en ny bil nu dock ska inte motorn hamna i den, vad motorn hamnar i håller jag hemligt tillsvidare 8) ... Har bara sett en bil rulla på gatan med den kombinationen! Ni kan vell få lite bilder på nya bilen;

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Skärmar till -67 sökes!
Takräcke till 140 serien sökes!

Ska försöka ta tag i motorn nu snart också.

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Användarvisningsbild
Kaxxen
Forumsberoende

Inlägg av Kaxxen »

Låg å fin ;) Kan kolla med farsgubben om han har nå takräcke! :)
nasx
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av nasx »

Jasså så du köpte den där... såg den på annons nämligen... a men då kanske man kan hälsa när man möter dig. =) såg ju skaplig ut ju.
Nicklas Fröberg
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

kaxxen; ja gör d, är i grymt behov av ett!

nasx; ja gör det, dock sitter jag oftast i passagerarstolen då jag har några veckor kvar till lappen =(, var faktiskt jag som hade den på annons för jag hade en annan bil på g då men den blev såld så slet bort annonsen o behöll den här.

Användarvisningsbild
Rilleo
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av Rilleo »

Kom igen nu Rydberg, hiv ner b20in i 144an, så vi kan åka några meter innan snön kommer :wink:

Hur långt är det kvar till kortet?
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

Rilleo skrev:Kom igen nu Rydberg, hiv ner b20in i 144an, så vi kan åka några meter innan snön kommer :wink:

Hur långt är det kvar till kortet?
snart en månad precis, nja den väger för mkt i mitt tycke, men har snart fatt i en lättare bil så nog fan ska vi kunna köra innan snön kommer :thumbright:

DruTTeN
Forumsberoende

Inlägg av DruTTeN »

så känslig.. väger för mycket pff.. sket man väl i.. man vill ju höra webrarna det är ju det ända som räknas just nu.
Inget slår skön sången från Webrar!
Användarvisningsbild
Rilleo
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av Rilleo »

Rydberg skrev: snart en månad precis, nja den väger för mkt i mitt tycke, men har snart fatt i en lättare bil så nog fan ska vi kunna köra innan snön kommer :thumbright:
Härligt! Det blir spännande att se vad det blir :thumbright:
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

Rilleo skrev:
Rydberg skrev: snart en månad precis, nja den väger för mkt i mitt tycke, men har snart fatt i en lättare bil så nog fan ska vi kunna köra innan snön kommer :thumbright:
Härligt! Det blir spännande att se vad det blir :thumbright:
om inte annat får jag vell låta drutten övertala mig :doh: :roll:

Skriv svar