Volvobrage's 242 prosjekt - Bildetung tråd!

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
volvobrage
Forumsberoende

Re: Volvobrage's 242 prosjekt - Bildetung tråd!

Inlägg av volvobrage »

25.01.2014

Sveist i hop igjen til ein del, deler som er kappa av ved sida av
Bild

Korta inn hovedstanga 20cm og, då er den 1 meter frå oppå beina og opp:)Det skal holde!Gidder ikkje gjere meir med dei enda, har snødd ned ute no..
Bild

Fekk renska bakakslingen for boss..Tar ut stikkakslingar og diff når det nærmar seg sandblåsing og lakkering
Bild

Kikka litt på tankmålaren i dag, finn ein feil:p
Bild

Demonterte heile greia og var tenkt og kappe og korte den inn
Bild

Men det var så enkelt som og tre målarswitchen innpå den enkle delen:)Her er ganske nøyaktig den lengda eg må ha på flottøren og:)Må korte ledningen litt så er den klar til montering
Bild

Fortsatte med bærebruene bak, fekk laga til dei siste delene til begge to:)Reverserte den første biten eg laga slik at eg får sveisen inni og den fine knekken ut..Må slipe sveisinga innvendig før eg sveiser fast siste forsterkningane
Bild

Litt småjusteringar igjen + runde alle kantar så blir det bra:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

28.01.2014

Litt kjedeleg update men:p Fått siste plastdelene til motorkontaktane..Dessa skal skruast på i den enden det skal være tett, så skal det være ei gummihylse festa i den grå mutteren som skal tett der ledningane går ut..
Bild

Så dreia eg meg jo ein topp til girstanga i pom..Men fant ut etter og ha kjent etter når eg kjørte at eg ville ha rund girkule!Så leita litt på ebay og då kom eg over ei girkule eg måtte ha:p Karbongirkule frå Ferarri:p Senterdelen er aluminium og har M8 gjengar
Bild
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

01.02.2014

Fekk gjort litt med karosseriet i går!Kjekt og krysse av noken punkt på den siste lista med småting:)
Sveiste igjen holet til dekkeplata på taket og slipte ned den orginale sveisen på begge sider
Bild
Bild

Sånn ser det ut orginalt i hjørnet av seteveggen bak, bortsett frå vinkelslipar kuttet mitt:p
Bild

Skjærte vekk den lille kanten som gjekk inn og lagde ein mal i papp
Bild

Delene er klar til og sveisast inn
Bild

Nesten ferdig sveist
Bild

Så bretta eg opp kantane litt og dynka heile greia i sveisegrunning:)Sveiser i hop dei flapsane med hol med dei orginal kantane først så sveiser eg igjen hola til slutt..Sliper alt til så det glir fint inn med det orginale:)I hjørnet blir det karosserikitt, ville ikkje ha 3 plater oppå kvarandre der
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

09.02.2014

Kjøpte seks sånne hjul på biltema til snurra:)Tanken er at det skal gå fint og trille den ute så ville ha litt størrelse på hjula
Bild

Skjært ut flensar som skal skruast i fangarfestene til snurra
Bild

2stk 3mm plater som skal bli festeplatene til den nye radiator/intercooler vangen eg skal lage:)
Bild

6mm plate som er første del på ny dynamobrakett..Når dynamoen uansett måtte ha nye fester for og passe på nedre del av orginalt 960 feste fant eg ut at det er like greit og lage heile nytt..Blir finare og:)
Bild

Og fått lakken eg har kjøpt:)Ein boks blir 0,8l lakk og herdar så blir vel ca 1l med tynnar oppi:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

16.02.2014

Dreia hylser som skal skruast i torpedoveggen til tårnstaget i dag:)Har bøgd eit rør i rørbøyaren til ein kompis og, så skal teste om det blir bra i bilen i morra:)Skal heimom ein tur då..
M8 umbrakoskrue som ligger i eine hylsa:)
Bild
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

22.02.2014

Bøgde meg ett rør til tårnstag for litt sida:)
Bild

Lånte med meg rørbøyaren til ein kompis heim, så fekk laga det heilt klart.. Måtte bøyast litt meir ein første bilde
Bild

Sånn ca. korleis det blir med dei som skal gå bak i torpedoveggen..Ser ut som dei er veldig knekk på, men det er fordi lakken er vekke der..Litt knekk er det, men blei ganske bra:)Trur ikkje det kjem til og vise noke særlig når røra blir lakkert seinare..
Bild

Så fekk eg testa dynamobraketten eg skjærte ut, den passa fint:)Med avstandshylsene eg dreia som skal være på oppsida
Bild
Bild

Hadde med meg bærebruene på jobb i dag..Fekk runda hjørna på forsterkingsplata og den andre plata eg skjærte vekk ein bit på
Bild

Og slipt vekk alt av sveis innvendig på eine, så no er dei straks klare til og montere på dei siste forsterkningsplatene
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

24.02.2014

Blei nesten ferdig med bærebruene bak i helga:)Mangler og slipe sveisen til forsterkningsplatene innvendig og å MIG sveise overlappen i midten..Det vil eg gjere heime med mitt eige apparat, då veit eg det blir bra:)MIG sveiser for at det skal sjå orginalt ut..Blei ekstremt fornøgd med dei:D
Bild
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

03.03.2014

Sida Torgeir har vært super grei og plukka opp felgane mine slenger eg ut bilder frå salgsannonsa her sida eg offisielt har kjøpt dei no sjølv om eg ikkje har fått dei:p
Felgane er ekte BBS LM som har stått på ein Ferrari, dvs. 5x108 boltsirkel:)18x8,5 ET25 og 18x10,5 ET30!Kjøpte dei uten dekk sidan eg vil ha andre dimensjonar på dekka..
Bild
Bild
Bild

Felgane blir sjåandes ut akkurat slik dei er, bortsett frå svar BBS emblem i midten og muligens svarte boltar:)
Användarvisningsbild
Sebastiaan245
För mycket laddtryck

Inlägg av Sebastiaan245 »

Alltså helt sjukt bygge!!
Keep up the good work.
Volvo 245L VAN - 2,5L, dubbla Weber 45, FS296/Månen7 kam.
Volvo 945LLT - chip steg 2 Hi-tuning + FS265T + 15G 0,9bar ladd.
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

Tusen takk for det!! :D

07.03.2014

Fått nye polyforing til bærebruene bak sida eg ikkje greidde få ut dei gamle heile
Bild

4stk 1/2" BSP - AN10 til oljekjølarsystemet:)Blåfargen skal vekk, blir sikkert til at eg får eloksert dei svarte
Bild

100mm VDO turtellar:)
Bild

Laga fester til batterikassen:)Såg eg tabba meg ut litt, skjærte dei ut i 3mm mens batterikassa er 4mm alu..Noken formeiningar om festet blir sterkt nok på denna måten?:)
Bild
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

09.03.2014

Punkt på begge festene
Bild

Begynt på heilsveising, som deke ser så smelta den støttekanten vekk med ein gang..
Bild

Sånn blei det ferdig:)Heilsveiste strekka, bygde opp kanten med sveis og slipte det til etterpå.
Bild

Undersida, ikkje så fin sveis der..Blei litt gap og pendle over der
Bild

Så sveiste eg ferdig bærebruen bak så no er dei 100% klare til lakk:)Sveisinga blei eg sjukt fornøgd med!:)
Bild

Lita stripe inni og, samme som i framkant der det er dobbelbrett
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

13.03.2014
Brodern har laga til gassrulle rett på spjeldet sitt på T5 motoren hans, så fant ut at eg ville gjer det og:)Ser mykje bedre ut!
Sånn såg innsuget mitt ut
Bild

Etter og ha rense vekk "litt" greier:p Skal slipe til der eg har sveist igjen gassdyse hola og:)
Bild
Bild

Renska banjokoblinga som følgte med innsuget, det hadde eit rør sveist på som det var skrudd på slangar og aluminiumsrøyr..Tenkte bruke den til vacum viss det trengs:)
Bild

Har kappa av tappen på termostathuset og sveist igjen holet og.
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

15.03.2014

Eg har jo såklart sveist igjen hola på traversen min som eg no trenger til LMR motorfesta:p Men eg fekk ein gammal travers av ein kompis så skjærte ut biten med motorfeste hola frå den og sveise i min travers..
Første bit tilpassa
Bild
Bild

Ferdig sveist:)
Bild

Og ferdig sveist og slipt på begge sider:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

20.03.2014

Litt karosseriarbeid som har blitt gjort på bilen:)
Trilla den opp på løa for og kunne sveise på den, må sei eg gleder meg til og få på ekte LM felgar i 18":)
Bild

Sveist ferdig hjørna på brannveggen på begge sider, manglar litt sliping
Bild

Sømsveist litt ekstra framme sidan dei orginale punkta var sprekt fleire plassar der..Fortsatte berre 2cm ekstra på dei orginale sveisane og slipte lett over etterpå
Bild
Bild

Skjærte opp for dei nye topplagringane i det andre tårnet:)
Bild

TIG sveist i hop og slipt til etterpå
Bild
Bild

TIG sveiste baksida på begge platene og slipte det glatt og fint etterpå:)Hadde god gjennombrenning på andre sida så sveiser ikkje noke meir der
Bild

Platene er montert for og bygge tårnstag, måtte sveise litt på andre tårnet når eg slipte der..Hadde vært litt for unøyaktig før eg sveiste det i hop så slipte vekk for mykje av sveisen der
Bild
Bild

Laga til første del av tårnstaget og punkta det på:)
Bild

Og dei to andre delane klare..Første delen er like lang på begge sider, men alikvel blei den korte delen på venstre side kortare ein den på høgre når den skulle treffe punktet på torpedoveggen med samme vinkel som høgre sida:p Veit ikkje koffor, men trur det berre får bli sånn, er ikkje så mykje at ein legger skikkeleg merke til det.
Bild
Bild
Bild

Har ikkje heilsveist noke på staget sida eg må teste om det går med motoren først:p Litt usikker på om eg skal bruke staget, eller gå for noke enklare
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

22.03.2014

Eg og brodern fant ut vi skulle testmontere motoren for og sjå korleis ting passar:)Montert motorfestene på motor, dei passa veldig bra!Sida eg har gammal type motor kan eg bruke veldig mange boltar viss eg vil kun med og gjenge opp plassar som allerede er borra.
Bild
Bild

Monterte deretter girkassa:)Har ikkje bytta lageret i veiva enda, monterte den berre med den orginale "styringa"
Bild
Bild

Slipte bittelitt på spora for og få inni puter med M10 då eg var tenkt og tegne opp deler til girkassetravers når motoren var i
Bild

Motor på veg inn!:D Perfekt balanse med ein stropp framfor bunnpanna og ein på "flensen" på girkassa..Måtte senke traversen 10-15mm for og få bunnpanna over den og motor på plass.
Bild

Motor på plass med testmontert innsug, berre for gøy:p
Bild
Bild

Motorfesta på traversen passa supert og, men platene mot traversen var borra for M8 skruar mens det orginalt er M10..Så dei kjem eg til og bore opp når alt skal monterast for godt..Styringa gjekk aaaakkurat klar, men må montere ein kortare låsebolt nederst:)Også kjem eg til og slipe vekk litt gods på aluminiumklumpen for og få litt meir klaring..Er vel maks 2mm på det trangaste no:p
Bild
Skriv svar