Ok lite uppdatering kan jag bjuda på
Eftersom kylaren var trasig köpte jag en ny, monterade den och skulle hälla i glykol. Rann rakt igenom

visade sig vara en transportskada på den så en cell var trasig. Åkte tillbaka med den och fick besked att den var slut i hela sverige och ny kommer inte in förens tidigast nästa fredag
Alltså en till skön försening. Har tjatat ihjäl TG om mina magnacore tändkablar jag beställt och 8-12 dagar blev beskedet för dom.
Fortsatt plocka med inredningen lite smått. Svårt att känna sug efter att skruva när det saknas vitala delar men har monterat en huvudströmbrytare bak och kopplat in allt med batteriet. Provkört startmotorn och funkar bra med M20 grejer!
Gick vidare till att kolla hur det såg ut med sprutet. Lufttemp och vattentemp funkar bra, TPS signalen är klockren, varvtal har jag, lambdan är kalibrerad och signal finns in i sprutet, ja allt verkar vara precis som det ska.
Det är faktiskt så illa att om jag fick mina tändkablar så kan jag starta bilen! är endast lite småplock med inredningen kvar, montera i sista panelen och passagerarstolen.
Hämtade en reservmotor idag också utifall att