Volvobrage's 242 prosjekt - Bildetung tråd!

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
volvobrage
Forumsberoende

Re: Volvobrage's 242 prosjekt - Bildetung tråd!

Inlägg av volvobrage »

13.04.2014

Skjærte ut dei forrige topplagring delane i svartstål, litt drit med tanke på overflatebehandling..Så har laga nye i rustfritt:)Dei store platene er 6mm(skal gjengast i dei små hola) og dei små platene er 4mm
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

07.04.2014

Fått M5 hardyen:)
Bild

Har lyst og lage til påfylling i bensinlokket som eg kan sette på bilen seinare:)Fant denna greia på jobben ilag med masse gammalt skit, nesten perfekte mål til og sette bensinlokket på også rør ned til tanken derifra:)Viss den er sveisbar vel og merke. Skal slipe litt og sjå kordan det er og sveise i.
Bild
Bild

Delte ein LM bakfelg i dag:)Mutterane var blanke og fine under all driten. Lurer på og få ordna orginal boltane svarte, stilig med BBS printa inn i boltane!
Bild

Senteret ute!Kjem bilder med bakmontert senter, har berre testa i full fart. Skal vaske alt skikkeleg først så eg slepp ripe opp noke
Bild

Heldigvis laga til for skrudde spacera på dessa felgane, det var det ikkje på ASA felgane.
Bild

Begynte på vask av den felgen eg har demontert ista:)Blei såklart sjuk rett før påskeferien så går treigt med skruing..
Før.
Bild

Etter. Hadde kun prikkbort og syns ikkje den var så imponerande..Som deke ser er mesteparten av den grove driten igjen og på ytterkanten fekk eg ikkje vekk noke av dei svarte flekkane!Må kjøpe ei flaske Iron-x til eg skal vaske alle
Bild
Bild

Skrudd fast senteret på felgen til høgre på baksida. Syns egentleg det er kulare med senteret utapå men henta ganske mykje i innpress på og gjere det sånn!Blei feitare ytterkant og no:)
Bild

To bilder som viser kor stor forskjell det blei!
Bild
Bild

Med senteret utapå
Bild

Med senteret inni
Bild

Testa biten til catchtanken, den passa veldig bra:)
Bild

Ser at eg kunne lagd den litt mindre med tanke på an koblingane, men greit og ha god plass rundt dei og.
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

19.04.2014

Begynt og skjære ut tunellen, kjedeleg og skjære i karosseriet:p
Bild
Bild

Litt reservedeler:p
Bild

Bilen er skjært til og tunellen på veg opp for og merke den
Bild
Bild
Bild
Bild

Tunellen er ferdig skjært
Bild

Og punkta på plass:)Syns den ser veldig voldsom ut no, håper det blir litt bedre når eg får på plass igjen stolplata og laga til bakerste del igjen.
Bild
Bild

Så testa eg LM felgen etter flytting av senteret. Før fekk eg den ikkje innpå boltane(dei er 20mm, har kappa av dei 5mm) men no gjekk den heilt inntil bremseskiva sånn den skal før den tok i hjulhuset:)
Bild

20-25mm spacer så får eg den perfekt ut og då skal det være god nok plass inni hjulhuset og:)Hjulbuen skal valsast.
Bild

Gleder meg til og få på dekk og spacera og sette den ned på bakken!:D
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

25.04.2014

Tok bilder i dag av kor langt eg kom forrige helg:)
Høgre side, sveist det samme framme på venstre side og men ikkje bilde av det.
Bild
Bild

Venstre side.
Bild

Starta med ein gang eg kom heim og fekk gjort mykje i dag:)Venstre sida ser sånn ut, høgre sida er ferdig sveist heilt fram og.
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

27.04.2014

Ferdig med fremste delen av tunellen!:)Det var målet denna helga så godt førnøgd med det.
Bild
Bild
Bild
Bild

Ferdig med forhøgninga bak, laga til sånn at forhøgninga skal møte tunellen på kanten også er det flata på tunellen som blir toppen.
Bild
Bild
Bild

Tunellen er sveist i hop med golvet heilt opp og no:)
Bild

Testa den nye dynamobraketten, passa fint:)Håper den treffer riktig på dynamoen og.
Bild

Testa tårnstag platene, dei og passa bra:)Skal lage staget så nærmt motor som mulig, kan få det ganske lågt med dessa platene!
Bild
Bild

Var tenkt og sveise om innsuget men 3" spjeldet frå 960 hadde samme boltsirkel som det gamle:)Så slepper det!Skal sette inn helicoil i det holet som er gjenga opp til M8 så alle boltane blir M6. Litt porting så blir det bra!
Bild
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

29.04.2014

Mini update, skjer ikkje noke spennande før helga igjen:)Men har laga meg BBS LM nøkkelring i dag:p Skjært ut i 4mm aluminium, trenger ein liten omgang med fila før den kan elokserast:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

30.04.2014

Lagde meg ein ny nøkkelring i rustfritt i går istadenfor. Denna og er 4mm tjukk:)Den blei mykje finare og rettare kantar på, og eg kunne skjære den mindre og alikavel meir nøyaktig!
Bild
Användarvisningsbild
S_Osterdahl
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av S_Osterdahl »

Ser bra ut som vanligt!
Mvh Sebastian J Österdahl
http://www.garaget.org/?car=55083" onclick="window.open(this.href);return false;
Daniel Ireståhl
Forumsberoende

Inlägg av Daniel Ireståhl »

Instämmer, det ser riktigt bra ut! Som vanligt :thumbright:
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

Tusen takk Daniel og Sebastian!!:D

04.05.2014

Fått girplata frå Ofi engineering no!Den såg fantastisk ut:D Vanvittig finish på den:)
Bild
Bild

Passa nesten perfekt, eg må borre opp hola litt så eg får i siste skruen. Og slipe av den kanten på girkasse tunellen, den er eit par millimeter for høg til at plata glir heilt nedpå.
Bild
Bild

Trur detta kan blir rått når interiøret er klar!:D Var tenkt og eloxere den svart med sølvfarga skrift, men er litt usikker sida eg skal ha svart teppe så lurer på og gjere det motsatt?
Bild

Ledlageret passa perfekt nedi, men må lage til noke finare girsystem no sida plata ser så grom ut:p
Bild

Fortsatte litt på bensincatchtanken for morro skyld på fredag sida det regna. Punkta på bunnen for godt.
Bild

Slipt den glatt og fin inni:)
Bild

Borra hol til AN koblinga som er utgangen til aeromotive pumpa:)
Bild

Punkta på den plata for 3 AN kolbingar og heilsveist den.
Bild

Vinkel på dei i forhold til utgangen:)
Bild

Sånn blei det inni, skal slipe alt til så det ikkje er noken kantar eller lignande inni.
Bild

Demonterte ein LM framfelg og vaska den:)Brukte muttertrekkar denna gangen, gjekk "litt" fortare:p
Bild

Montert senteret på innsida, nyvaska og fin:)
Bild
Bild

Veldig dårleg bilde i sola, men det blei ganske stor forskjell på framfelgane og:)
Bild

Kanten ser mykje grommare ut og!
Bild
Bild

Fått skjært ut stolplatedelar frå delebilen til ein kompis!
Bild

Delt dei ifrå golvet, må sandblåsast litt før montering.
Bild

Skrapa dei reine for asfaltmatter.
Bild

Punkta inn bakre del av tunellen!
Bild
Bild

Sveist forhøgninga i golvet i hop med tunellen:)
Bild

Og begynt og fylle i rundt tunellen. Runder er plate eg sveiser inn for ein fin overgang.
Bild
Bild

Sånn såg det ut når eg ga meg, har fått punkta inn ei plate på andre sida av tunellen og:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

11.05.2014

Liten update!Fekk noken alurør bitar av ein kompis eg sveiste på AN sveisekoblingane til bensincatchtanken:)
Bild

Også lånte eg med ein rørbøyar frå jobb, her er røra ferdig bøgd:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

24.05.2014

Liten update berre, skal ikkje heim i helga så det blir ikkje gjort noke særleg med bilen. Satser på meir karosseriarbeid neste helg!:)
Har skjært ut ei ny plate til bagasjerommet, den som er skrudd over bensintanken:)Med hol til AN gjennomføringar. Retur frå catchtank til tank, tur frå tank til catchtank, lufting frå tank og ein ekstra:)Skjært i 6mm aluminium så den er solid og fin:p
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

31.05.2014

Sveist ferdig bunnen på catchtanken.
Bild

Og sveist på AN koblingane i fronten:)
Bild

Sånn blei den endelege plasseringa av røyra.
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

02.06.2014

Gjort ferdig tunellene i bakkant mot brannveggen i helga!Er litt arbeid igjen på den men det begynner og nærme seg no:)(dei svarte prikkane er støv)
Bild

Fekk til fin overgang bak syns eg, var veldig skeptisk til korleis det skulle bli:)Fått med den orginale stripa nedover og.
Bild
Bild

Oversikt inni og under:)
Bild
Bild

Detta er det som står igjen inni før tunellen er klar innvendig, då er det under bilen og stolplatene inni bilen som står igjen:)
Bild

Gjort hjørna i brannveggen heilt ferdige og, var berre sliping av sveis og retting av kanten som sto igjen der.
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

07.06.2014

Har laga fleire deler til giroverføringa på bilen i dag:)Prøver og ha alt klart til motoren skal i bilen igjen så eg kan lage til stag frå girstanga og fram til girkassa. Då kan eg få gire litt i bilen for første gang på tre år og:p
Starter med to gamle bilder så deke skjønner kordan eg skal ha det:)
Bild
Bild

Har laga til nye skiver med litt tjukkare kant:)Og borra og gjenga opp to M10 mutterar til M12. Gradene på skivene skal såklart vekk:p
Grunne til at eg bruker M10 mutterar er at dei er mindre ein M12 og girstanga skal lagast til sånn at den blir skrudd over mutteren og dekker til den og blir jamn med den skiva:)
Bild
Bild

Har fått dreia girstanga og, blei vanvittig fornøgd med den!!Dei kantane som er i kver ende var egentleg ikkje planlangt, men etter eg sveiva feil vei og måkte dreiestålet ein god millimeter inn måtte eg lage det til sånn:p Bra det ikkje var andre på jobb for då skreik eg høgt:p Men syns det blei fint, glad det blei sånn:)
Bild
Bild

Kula ser enorm ut fordi den er holdt mykje nærmare ein spaken. Spaken med kula er no 230mm, får håpe det er passeleg:)Heile stanga blir inni bilen. Dreia frå ein 30mm aluminiums aksling:)
Bild
Skriv svar