Tusen takk Daniel og Sebastian!!:D
04.05.2014
Fått girplata frå Ofi engineering no!Den såg fantastisk ut:D Vanvittig finish på den:)
Passa nesten perfekt, eg må borre opp hola litt så eg får i siste skruen. Og slipe av den kanten på girkasse tunellen, den er eit par millimeter for høg til at plata glir heilt nedpå.
Trur detta kan blir rått når interiøret er klar!:D Var tenkt og eloxere den svart med sølvfarga skrift, men er litt usikker sida eg skal ha svart teppe så lurer på og gjere det motsatt?
Ledlageret passa perfekt nedi, men må lage til noke finare girsystem no sida plata ser så grom ut:p
Fortsatte litt på bensincatchtanken for morro skyld på fredag sida det regna. Punkta på bunnen for godt.
Slipt den glatt og fin inni:)
Borra hol til AN koblinga som er utgangen til aeromotive pumpa:)
Punkta på den plata for 3 AN kolbingar og heilsveist den.
Vinkel på dei i forhold til utgangen:)
Sånn blei det inni, skal slipe alt til så det ikkje er noken kantar eller lignande inni.
Demonterte ein LM framfelg og vaska den:)Brukte muttertrekkar denna gangen, gjekk "litt" fortare:p
Montert senteret på innsida, nyvaska og fin:)
Veldig dårleg bilde i sola, men det blei ganske stor forskjell på framfelgane og:)
Kanten ser mykje grommare ut og!
Fått skjært ut stolplatedelar frå delebilen til ein kompis!
Delt dei ifrå golvet, må sandblåsast litt før montering.
Skrapa dei reine for asfaltmatter.
Punkta inn bakre del av tunellen!
Sveist forhøgninga i golvet i hop med tunellen:)
Og begynt og fylle i rundt tunellen. Runder er plate eg sveiser inn for ein fin overgang.
Sånn såg det ut når eg ga meg, har fått punkta inn ei plate på andre sida av tunellen og:)