Volvobrage's 242 prosjekt - Bildetung tråd!

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
volvobrage
Forumsberoende

Re: Volvobrage's 242 prosjekt - Bildetung tråd!

Inlägg av volvobrage »

14.07.2014

Bilder frå Søndag!
Slipte lett over sveisane på doblingsplatene:)
Bild

Slipt ned alle sveisen på forsterkinga.
Bild

Malt før eg sveiste på forsterkinga, hadde på sveisegrunning der det blei dobbelbrett nett som med stolplatene.
Bild
Bild

Siste stolplata er ferdig slipt:)
Bild

Slipt innvendig etter doblingsplate sveisinga.
Bild

Sveist inn forsterkinga og begynt og slipe litt:)Veldig fornøgd med korleis den blei til slutt!Var skeptisk lenge, men syns det blei bra. Det er ikkje skarp kant der eg har slipt, ser berre sånn ut fordi det er slipt/ikkje slipt overgang der:)
Bild
Bild
Bild

Gått med ca. 50 slipeband dessa tre helgene, snart brukt 400stk på bilen:p
Bild

Testa hovedstrømbrytar plata i tanklokket, passa perfekt:)
Bild
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

15.07.2014

Lagde meg eit pressverktøy for og forme kollektoren etter T3 flensen. Begynt og kappe og banke på den sånn som eg gjorde med Riviera sin når eg sveiste den, men var mykje vansklegare og få det skikkeleg med 5 sylinder kollektor.
Bild
Bild

Blei nesten perfekt:)På dei korte sidene er den perfekt mens på dei lange er kollektoren litt større. Porter berre litt i flensen der så blir det bra:)Hadde nok fått det heilt perfekt viss eg ikkje hadde kappa litt og banka i kollektoren først.
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

18.07.2014

Gjorde klart noken deler til grenrørsbygging i dag:)
Gjenga opp turboflensen med M10.
Bild

Sveiste kollektoren på flensen.
Bild

Porta innvendig og lagde litt fuge før eg sveiste der og:)Porta igjen etter sveising.
Bild

Og lagde ein "holdar" til flensen så den ikkje skal trekke seg så alt for mykje når eg sveiser på startbitane:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

24.07.2014

Fekk ein 240 delebil av ein kompis mot at han skulle få pengane når eg vraka den:)Henta den onsdag og fekk demontert heile bilen då, så den blei kjørt på skrapen i dag:)
Gjekk litt for fort unna under montering så glømte ta bilde når bilen var ferdig men her er eit før eg starta:p
Bild

Delane eg har tatt er:
- Komplett framstilling
- Komplett bakstilling(1031 aksling)
- Fangarar med fester framme og bak
- Masse skruar frå understellet
- Bakre mellomaksling, den tjukke typen så no har eg ein i reserve
- Hengarfeste:p
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

26.07.2014

Punkta i hop alle delane på intercooleren i går:)No gjenstår testing i bilen før eg kapper bendet og heilsveiser den. Trur det skal bli god luftfordeling når bendet er vridd inn på den måten:)Huskar Mats Ivarsson/Boost sveiste inn ei plate i midten på sin fordi den bula ut når han testa den med to bar, men den var myykje større ein min.. Skal bli spennande og sjå om min holder, husker innsuget hans sprakk i hytt og pine og:p Sveisane hans såg ikkje ut så kan ha med det og gjere.
Bild
Bild
Bild

Fått ein pakke med gullzinka deler, flott og sjå på!:)Skal bli kjekt og montere nytt og blankt understell.
Bild

Så har eg fått eit E30 dashbord av ein kar i Førde for og teste i 242en:)Skal sjå kordan det passar, såg ein på turbobricks som hadde satt det i ein 242 og passa ganske bra inn. Desse får ein kjøpt ferdig i glassfiber/karbonfiber og:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

26.07.2014

V70 luftfilteret fekk eg på ei ettersending av Pedersens racing:)Håper det får plass:p
Bild

Også spacerane eg fekk låne av Beachee:)2stk 25mm og 2stk 30mm.
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

27.06.2014

Sveiste på fester på undersida av radiatoren.
Bild

Borra opp dei kommande intercooler festa.
Bild

Bredda på intercooleren blei bra i forhold til radiatoren vertfall:)Håper den passar fint i bilen.
Bild

Sveist på begge endane på tårnstaget.
Bild
Bild

Monterte frontleppa på framfangaren eg henta, leppa hadde dåtte av og låg inni bilen.
Bild

Bakfangar:)
Bild

Varsellampene dukka endeleg opp!Såg vanvittig bra ut:)Cnc frest logoskive. Lyser i sjølve logoen og i den ringen rundt:)Trur dei kjem til og sjå veldig bra ut ilag med VDO målarane!
Bild

Kan monterast så heile greia med den tjukke ringen stikker ut eller sånn at kun den tynne delen der ein ser ein kant stikker ut. Eg kjem til og bruke sistnevnte metode.
Bild

Bestilte noken fine brytarar til El vindu og frå samme plassen:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

28.07.2014

Sveiste startbitane på grenrørsflensen i dag:)Skal gjere det samme til brodern og sveise flens på kollektoren hans og iløpet av veka.
Bild
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

31.07.2014

Bora opp hola i motorfestene som skal stå på traversen i dag, dei var 9mm mens orginalt boltane er M10.
Bild

Også sveiste eg kollektoren og flensen til brodern i går:)Få plassert turboen no så skal vi begynne sjølve byggeprosessen.
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

02.08.2014

Fekk noken delar frå Kollevold i går:)
Brannslukkar til og ha inni bilen. Brukt litt for mange timar på den til og la den brenne opp ved eventuell brann:p
Bild

Eit sånn feste i kver ende.
Bild

Festa var vanvittig grove!Er støpt alu men ser nesten ut som dei har hatt ein slags galvanisering på dei, behandlinga og var skikkeleg grov. Blir nok til og slipe dei ned og få dei eloksert eller lakka:)
Bild
Bild

Bestilte tanklokk til bagasjepåfyllinga når eg først var i gang og:)Flott kvalitet på lokket, med lås så ingen kan kødde seg med og hive alt mulig oppi.
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

03.08.2014

Henta bilen heim igjen i dag og begynt og jobbe litt med den:)Ferie neste veke så satser på og få gjort eindel framover:)
Litt bedre bilde av korleis stolplatene blei, veldig fornøgd med dei:)
Bild

Begynte med og få plass radiatorvangen. Blei ikkje tatt så mykje bilder undervegs då det var mykje holding og styr:p Brodern var med og hjalp meg med holding og måling:)
Fant fort ut at lyktehusa måtte trimmast meir. Mista eine festet, men det får gå.
Bild

Støttestaget blei kappa sida radiatorvangen er uorginal.
Bild

Fått punkta på festene vangen er skrudd i og montert radiator og punkta på intercooler festene:)
Bild

Sånn ser festene ut, alt står på biltema gummikuddar. Håpar dei held:p
Bild

Fin klaring oppe til lyktehusa og på sidene.
Bild
Bild

Dekker bra i fronten:D
Bild

Radiatoren skal litt ut opp i forhold til bildet her. Lurer på og lage ett feste i radiatoren så eg skrur den fast til intercooleren også legger eg gummi imellom som blir klemt fast. Begge deler skal festast oppe og:)Kansje kun radiator viss eg skrur dei i hop.
Bild

Testa tårnstaget, det passa veldig bra:)Berre sveise på siste feste på tårnplatene og ei forsterkningsplate oppå så er det klart.
Bild

Håper det går med panseret:p
Bild

Oversiktsbilde med alt:)Planen er og henge på fangaren ein dag og lage til/eventuelt tegne opp feste til oljekjølaren.
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

04.08.2014

Delte den andre bakfelgen i dag og flytta senteret:)
Bild

Slipte rundt siste belteplata og slipte punkta inni bilen etter tunellforsterkninga.
Bild

Slipte ferdig tunellforsterkninga under og:)
Bild

Så ordna eg ein veivhusventilasjons tapp til Marius her på vccn. Han kom på ideen om og sveise AN kobling på den orginale fordelaren, det funka bra!
Kappa av alt unødvendig. Overside.
Bild

Underside.
Bild

Ferdig sveist:)
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

05.08.2014

Går seint om dagane då eg må passe kvalpen og eg dama har kjøpt sidan ho er på ferietur. Men har begynt på wattlinken no, demontert det gamle lokket og vaska eindel:)
Lagde noken festebrakettar til og skru i hop radiator og intercooler. Sveiser dei rett i radiatoren.
Bild
Bild

Tok av hjula bak sida dei var i vegen når eg skulle skru til alt i bakstillinga. Litt forskjell ja:p
Bild

Grunnen til at det går seint, venter utålmodig på og forlate verkstaden:p
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

06.08.2014

Heilsveiste festene til radiator og ic.
Bild

Testa i bilen:)Avventer med og heilsveise festene i karossen til eg har testa om vifta går klar motoren.
Bild

Fin klaring. Legger muligens gummi imellom her viss den typen eg har blir i press.
Bild

Skrudde på felgane med 25mm spacers eg låner av Beachee:)Vanvittig fornøgd med kor bra dei passa på bilen!!
Bild

Litt trangt med 25mm spacer:p
Bild
Bild

Her er klaringa innover, trur det skal gå og ha 22mm spacera, muligens 20mm og?Ser ut som eg må ha litt strekk for og få felgane på. Frister litt og korte inn tønnene så eg kan ha felgane lenger inn og kjøre uten strekk, liker det best når det er skikkeleg med dekk på. Men blir sikkert til at eg prøver sånn som dei er no først.
Bild
Bild

Monterte wattlink kåpa.
Bild

Her er høgda eg går ut ifra når eg bygger wattlinka staga og siste festet.
Bild

Delane til første staget er klart. Noken som har greie på detta som syns det ser greit ut og gjere sånn?
Bild

Noken bilder til av felgane:)
Bild

Her er det wattlink høgde.
Bild

Kjem til og sjå vanvittig ut på bakken med dekk på:p
Bild
volvobrage
Forumsberoende

Inlägg av volvobrage »

07.08.2014

Lagde ferdig begge wattlink staga i går:)Venter på eit panhardstag feste som skal bli det nye feste så får ikkje gjort meir før eg har det.
Bild

Borra hol til hovedstrømbrytar plata.
Bild

Ellers så hev eg av wattlink lokket og heiv bilen ned på bakken på stålfelgane. Skal begynne og montere motor i dag. Siste bilda med LM felgane på i perfekt høgde!:D
Bild
Bild
Skriv svar