mattias skrev:Jag och Helan var ute och grovmappade lite igår, och man har ju helt klart blivit effekt-skadad. Gissade på 350 whp men blev 480 första pullet..
Blå Pv:n eller?
Behöver ni ha någonting svarvat , hör av er via PM
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl. Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Pimplaren: Ja, även om jag måste säga att det är svårt att hålla reda på vem som är vem när det är så många under en vecka.
Jo stämmer bra helan var förbi och bromsade, fin justera om hela bränsle mappen då autronicen var inställd på högohmiga på 1680 spridare. Den gav 470whp vid 1.7 och vid 520whp på samma tryck ville inte MLS packningen vara med. Det visade sig att han har återanvänt den minst 10ggr med standardbultar så det säger sig självt att den inte gillade läget med 650wnm.
Mappar och installerar styrsystem. Bromsar med Dynapack 5000nm chassidyno. Säljer VEMS, LinkEcu och AEM.
Svensk distributör för Sachs Performance, ZF Motorsport, Samsonas, VEMS, AEM, Procharger mfl.
Jahapp kunde inte hålla mig så impulsköpte nya customkolvar med expresstillverkning 3-6dagar på JE, så man får ihop skrotet nångång. Har väntat på toppen alldeles för länge. Gjorde även en beställning på BMW - nya sidorutor och lister runt om tänkte man skulle slippa tinnitus från otäta rutlister på denna bilen, jo jag tackar 15k fattigare, visste inte att gummi var en ädelmetall.....
Mappar och installerar styrsystem. Bromsar med Dynapack 5000nm chassidyno. Säljer VEMS, LinkEcu och AEM.
Svensk distributör för Sachs Performance, ZF Motorsport, Samsonas, VEMS, AEM, Procharger mfl.
Finns inte gummilister att köpa som kopior nånstans till volvo, bmw? jag har kikat på till min 945'a är lika dyrt på volvo med orginallister, borde finnas nå universallister att sätta runt rutor eller??
Nä det gör inte det, finns nån kopia i tyskland som har julapassning men det var jag inte så sugen på. Är lite speciella lister annars hade man lätt kollat på annat alternativ, så originalbunden är jag inte.
Har nu fått tillverkat adaptrar till Dodge Viper samt chev 6 bultade bilar.
Jag har Kompressorkonverterad en Generation1 Viper. Tyvärr så hann jag inte få adaptrarna innan så har inte något pull på bilen innan jag monterade kompressorn. Den gav iallafall 554whp och 800wnm. Bara kula som fattas, bra dragbil.