Jo det var på tiden med update!!MotorKnyttet skrev: Jo jag hade nog kommit fram å surrat lite om inte kompisens hela familj med ungar, som va badsugna, hade suttit i bilen å väntat.![]()
Tycker nog att tiden runt 1.31, inte är något att skämmas över med tanke på test å utvärdering av bilen.
Vad tyckte du om banan i övrigt då? Personligen (med risk för att låta partisk med tanke på att jag bor på ön) tycker jag det är en av dom skönaste banorna i Sverige, lite trixig och kuperad, skojig helt enkelt.
Vart har du flyttat?
Mvh// Tobbe P
Haha, jo de andra i familjen bestämmer väl alltid..
Jag är väldigt nöjd över tiden! De snabbaste racebilarna i Modsport kör 1.22 tider och snabbaste gatporscharna på R-däck 1.30 har jag läst någonstans.. om det stämmer vet jag inte men då känns tiden väldigt bra för mig! Man är ju inget proffs direkt..
Gotland Ring tycker jag också är en av de roligaste banorna med just kuperingen och feldosering mm så det är helt klart en favorit! Men den verkar vara sjukt svår att bli bra på!?
Annars har jag flyttat till Södertälje och jobbar med motorer på AVL.. skitskoj ställe!