tackar så mycket, får hoppas att man lyckas me allt till slut och får allt att liranicke.t skrev:blir ballt de här.

tackar så mycket, riktigt kul att du gillar bygget och hejjar på ;Pcalle Bengtsson skrev:Super fint bygge!!
Ska läsa vidare sen när nästa uppdatering kommer![]()
Hejja på
jag har inte möjlighet att svetsa aluminium sen tror jag att man ändrar slaglängden så att kortare "pedal arm" eller va man ska kalla de så får du inte full broms värkan, skall kollas upp iafJohanK skrev:Borde ju gå att bara korta ner själva pedalstången och flytta ner pedal"gummit"
är tillverkad i någon speciell flygplans aluminium som bla används av försvaret ( kan inte kvalitets koder osv) vilket gjorde att konsollen kunde göras så "klen" men endå tillräkligt hållfastj björk skrev:Hmm, jag tycker konsolen som pedalerna och cyl. sitter i ser lite klen ut?
han som tillverkat pedalstället har ett likadant till sin bil, och han har inte haft några problem vad jag vetj björk skrev:Mm, ok![]()
Skulle gärna sett att förstärkningarna hade gått upp över övre fästbultarna till cylindrarna och lite mer svets till fästena till pedalerna.
Men jag vet inte egentligen, kör mest på känsla.