Så här kommer det ,
SKÄRP DIG NU FFS !!!

//a
Så sant så sant. Han gillar å få skällabris skrev:Haha han ska inte sälja....han vill bara att jag och chellquist ska skälla på han lite !!![]()
Så här kommer det ,
SKÄRP DIG NU FFS !!!![]()
//a
Jasså du har töat fram, att du kom ihåg password till inloggningen...abris skrev:Haha han ska inte sälja....han vill bara att jag och chellquist ska skälla på han lite !!![]()
Så här kommer det ,
SKÄRP DIG NU FFS !!!![]()
//a
Joo, skäll är ni bra på! Speciellt mot oskyldiga..chellquist skrev: Så sant så sant. Han gillar å få skäll
Nu är det snart superstagekörning i åmsele å då blir bättre tankar. Sen besiktning å allmänt finmek. Vår shooutout'n mot mej å pärson blir ju kämpig för vofflan förståss
Det blir mer mätningar i Sävar ikväll tydligen, det var med nollspel tidigare men vi ska göra med ventilspel så det går att jämföra med andra kamaxlar.chellquist skrev:Jag drog vidare till röbäcksgaraget där högdal å bosse lobbade kamaxel specar på varandra så man inte alls kunde hänga med
Det där blir riktigt fräänt. Kul att det går frammåt på den bilen. Du får fixa lite updates i hans projekttråd tycker jagmattias skrev:Det blir mer mätningar i Sävar ikväll tydligen, det var med nollspel tidigare men vi ska göra med ventilspel så det går att jämföra med andra kamaxlar.chellquist skrev:Jag drog vidare till röbäcksgaraget där högdal å bosse lobbade kamaxel specar på varandra så man inte alls kunde hänga med
Tack tack! Joo de va i de garaget vi gjorde ett snabbmek me de sista! Blev kanon och som CH säger så är de grymt smidigt med lyft!larsat skrev:ser ju skitbra ut, sälj inte bilen!..![]()
& grattis till ungen
OT: visst är de peppes (och hans bror & fars) garage? vad är det för invändig takhöjd vid lyften?