Snygg bil förresten!!

Tack!AffeRacing skrev:Jag har min box sitter i handsfacket på 240n, dvs att den sitter i plast och jordas inte.
Snygg bil förresten!!
Motor jorden sitter vid ena motorfästet, sen har jag en kabel därifrån till karossen. Sensorerna drog jag ihop med motorjordenDaniel Ireståhl skrev:Tack!AffeRacing skrev:Jag har min box sitter i handsfacket på 240n, dvs att den sitter i plast och jordas inte.
Snygg bil förresten!!
Intressant, hur har du dragit din motorjord? Har du gjort något speciellt med sensor jorden eller går den bara till sensorerna?
Detta funkar inte för mig, den gröna lampan bara blinkar till när jag gör så.Steve skrev:Prova att koppla in bara + å jord till boxen på ett batteri eller liknande och se om den går igång då...boxen alltså
Okej, har du möjlighet att koppla bort din sensorjord lätt och sedan prova att starta boxen? Tittar man på kopplingsschemat på Maxxtunings hemsida så ska dessa INTE sammankopplas, http://www.maxxtuning.se/documentation/ ... ing-se.pdfAffeRacing skrev: Motor jorden sitter vid ena motorfästet, sen har jag en kabel därifrån till karossen. Sensorerna drog jag ihop med motorjorden
Fick svar från Maxxtuning och motorjord och sensorjord ska INTE vara ihopkopplade.AffeRacing skrev:Motor jorden sitter vid ena motorfästet, sen har jag en kabel därifrån till karossen. Sensorerna drog jag ihop med motorjorden