jo man kan ju lungt säga att det allra mesta är väldigt välbyggt,
jag har har hittat alla nödvändiga delar (och lite mer godis, bla en 0.94 utväxling till 5an)
samma kille som skcikade mej nya drev sist (i skottland)
delarna fanns till överkommliga pengar (dvs allt fanns i lager så inga nytillverkningar vilket hade blivit betydligt dyrare) så nog ska jag få ihop det med en nygenomgången låda under vintern om inget oförutsett händer med ekonomin i övrigt...
sen har jag nytt projekt på gång i vinter att flytta starten, har den idag på högersidan tillsammmans med oljepump och oljefuilter å massa annat bröte.
ska försöka flytta den till väsntersidan , och sammtidigt byta till nån annan typ av start (har kollat på racesstart till chevy smallblock med knappsvänghjul) med en sån borde jag kunna fräsa in den i sidan av motorblocket en bit å slippa lederna som bråkat för mej ända sen början av säsongen...
arvika ligger inte allt frö långt ifrån karlskoga, dem kör väll en hel del trackdaysevenemang på gelleråsen ,
i övrigt så kolla in bankalendern på rejsa så ser du att det finns nästan hur många olika evenemang som helst under sommaren
http://rejsa.nu/bankalender.asp" onclick="window.open(this.href);return false;