Kul att höra att äldre pressat vikter, hade du några personbästa?pekka kiiskilä skrev:Ja vad ska man säga hehe i dagens läge är jag en tungviktare 102kg och har ej tränat sedan 96 jag tränade i 15år styrkelyft och styrketräning som mest vägde jag 115kg o jag är bara 176cm kort![]()
Jag är idag 43år ung och leker med bilar istället hehe
Jag var med i en traffikolycka 96 så där slutede min träning och då blev det öltunna istället för sixpack hehe 02 fick jag en stroke som följd av olyckan så jag blev pensionär 00 och träning och kraftiga ansträngningar är något jag inte får göra så det är lite av latmasken nu istället fasten man vill träna och jobba för man mår rätt bra av ett regält träningspass så träna för mig med
Själv stukade jag foten som är dubbelt så stor som normalt och går med kryckor nu

Så bara vänta några dagar tills jag kan gå så fortsätter jag köra armar, ökar mer och mer i benböj, körde sista passet 180kg x3 x3 lätt 2första sätten, sista setet gick 2första repsen bra, sista gick tungt som fan men kom upp, satsar på 200kg innan jul en 3a. Men får se nu när foten är som en fotboll