eriico skrev:Kör skapligt seröst med styrketräningen just nu.
Konditionen har det blivit sämre med, har nog inte sprungit sedan augusti, dålig motivation på den fronten.. Ska ta tag i det när det närmar sig deff.
Men just nu bulkas det skapligt istället.
Vad jag lägger på kosttilskott är jag osäker på, brukar köpa på mej ordentilgt när jag väl köper.
Men 1200 på kosttillskott i månaden!? vad köper du då för något? och hur mycket käkar du om dagen?
Jag dricker eaa 2ggr om dagen, innan och under träning. räcker ca 45dagar burkarna och kostar 350/burk, finns inget bättre att ta i sej, eller ja BCAA är ju samma egentligen,
3shakers med protein dagligen, kör då med isolat vassle, går ca 3.5-4kg per månad, kostar ca 800kr/4kg billiga sorter, har fått rabatt oxå hos den lokale säljaren i luleå för det går en massa.
Sen på kvällen tar jag och dricker ett 3vägs protein(vassle/ägg/kasein) så man har proteinet i systemet hela natten. 800kr/1,5kg..
Sen så en massa piller på morgon omega3,koffein innan passet, mulivitaminer, dricker oxå taurine innan träning för att motverka bieffekterna av koffein.
Gaineer ibland efter träning för påfyllnad av glykogen/kolhydrater för att motverka katabolism..
Typ, 1200 kostar det minst alltså

Men tar men det seriöst gör man
Vet tex att Tommy Luhr har pressat gym ganska mycket tidigare, samma "Noech" som nu dock fått en otrevlig sjukdom som hindrar honom från träna, Noech vet jag själv omsatte mycket pengar på sin träning..