firmamst skrev:Fortfarande inte betalat trots att du själv tog kontakt och skrev så här via forumets personliga meddelandetjänst?
firmamst skrev:Jaha, det är här man kan hitta dig Johan?
Eftersom du inte svarar i telefon eller på mina meddelanden längre, så får ja ju passa på att ta chansen här då...
Lämna tillbaka mina grejer eller betala fakturan!
Hur jävla svårt ska de va å förstå!?
(Detta meddelande kommer att tas bort vid återlämning eller betalning, men först då!)
Du är inte den enda som väntar på saker eller pengar
Verkar även va flera här på forumet som har krångel med Johan.
folk som väntar på pengar lär någ få vänta ett tag till för de verkade som motorn rasade igen på isracingen idag
sen var ju en och annan förare ganska upprörd över denna bromskloss som höll på ställa till de för en del förare då han blev varvad och inte viste hur man viker åt sidan smidigt utan ska ligga och sicksacka mitt i banan så folk nästan måste krascha för att ta sig förbi
axL_ skrev:folk som väntar på pengar lär någ få vänta ett tag till för de verkade som motorn rasade igen på isracingen idag
sen var ju en och annan förare ganska upprörd över denna bromskloss som höll på ställa till de för en del förare då han blev varvad och inte viste hur man viker åt sidan smidigt utan ska ligga och sicksacka mitt i banan så folk nästan måste krascha för att ta sig förbi
racing på kredit verkar inte gå någon sm medalj
Hans motor kan han fanemej lägga undan och sattsa på att betala tillbaka sina skulder till folk som han har lurat/blåst..
För nu har jag väntat i ca 3 mån och det blir Polisanmälan på detta snart. Orkar ej sitta här hemma o vänta på pengar som skulle ha kommit in för flera mån sen.... Hans ursäkter är fanemej inte värda ett PISS ! Så jävla dålig stil av dej Johan Tur att man sparat alla ca 20 pm som jag skickat och han skickat tillbaka så man har lite bevis...
Bad han skicka en bild på kontotransaktionen men efter det har han ej öppnat sitt pm och det är nu en månad sen...
hoppas att johan tar och styr upp sina affärer som han har med folk på detta forum.
jag tycker det är tråkigt att sånt hära händer på vårt forum och vi på sävarturbo känner ett vist ansvar än om vi inte direkt har med saken att göra. (penga problemen jag och johan haft är lösta)
jag tror inte johan har haft som avsikt att lura nån utan det ligger nog mer i att hålla årdning och hinna allt.
vi har snackat lite om att stänga av vissa perssoner från köp/sälj avdelningarna som inte klarar av att göra affärer utan att folk blir upprörda. (vi vill ha kvar de på de andra avdelningarna) .
det är 4-5 perssoner som ligger i gräns landet att hamna där snart om de inte öppet visar att de har som avsikt att årdna till sina missnöjda man haft affärer med.
hur gick det för övrigt johan med bilen norröver på tävligarna fick ni till misständningarna och problemen eller gick motorn sönder av allt strul?
ni fick inte med nå loggningar?
mvh jens
Senast redigerad av Jens Gustavsson den tis apr 20, 2010 5:01 pm, redigerad totalt 1 gånger.
Någon som kan bidra med adress och telefonnummer till den här strulpellen så man kan lösa problemet på ett eller annat sätt. En uppbränd bil eller ett basebollträ i knäskålen kanske kan få personen att vakna...
Torbjörn.A
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan