Lådan passades in mot motorn




Ett wastegate rör kom till



Bakre motorfäste förlängdes för bättre vinkel på motor och låda mot bakaxeln

Så i morgon åker ja nog och helsvetsar avgasrör och wg rör så lite närmare uppstart är man nu iaf

jo jag mins det och därför jag säger att allt måste fungera 100% i down pipe och wg för att inte avgastrycket ska skena iväg då de är i minsta laget avgashjulet. men jag vidhåller att det kommer fungera bra med snälla kamaxlar och bra avgasrör+ flödesvänligt spjäll och laddluft kylare mm tror jag avgastrycket kommer ligga några hekto under laddtryckTobias Fridberg skrev:Ja om den är för trång på avgassidan vet jag inte än men det är ju ändå denna turbo med ett #19 avgashus som du tyckte skulle passa bra till min motor med GLT kammar.
Testar såhär i första stadiet så får vi se om den blir för trång är det så att den blir det så får jag köpa större och då känns det som man liks kan byta till värre kammar på samma gång för sånna kunde du kanske ordna fram?![]()
MVH