Eftersom du absolut vill ha ett svar angående hur vi tänkte kringMagnus.w skrev:Var det så j-a svårt att fatta vad jag menade !Zeta skrev:Det var då ett j-a käftande om reglementet. Nu har killarna i Åmsele gjort detta möjligt att köra 3 tävlingar i Åmsele, med ett reglemente som funkat i 2 år tror jag det är. Passar det inte att kör i ett färdig spikat reglemente å klass, ja då är det fan bara att acceptera att du kör i Promod. Reglerna är där redan, så som sagt take it or drop dead.
Mvh: Ari Pakkanen
Sundsvall
Keep up the good work magnus å alla andra som fixat detta med Norrlands serien, en stor eloge ska ni ha.
1. Har ingen plan att kritisera någon eller förändra reglementet !!!!!
2. Ville få svar på hur man tänkte då man godkänner det ena men inte det andra !!!! ett svar hur man "TÄNKT", inte i vilken grupp som man skall tävla i för det står ju i reglementent ! Gå tillbaka och läs reglerna.
3. Hur svårt kan det vara att förstå 2 frågor ? och ge svar på dessa frågor och inte en massa svammel om i vilken grupp man skall tävla i, vilket aldrig var frågan. Har man skrivit regler bör man kunna motivera varför reglerna ser ut som dom gör.
Om du inte förstod frågorna kan du be någon förklara för dig. Gillar du inte det du läser ? så som sagt take it or drop dead.
vattenkylda cylindrar så ska du få de.
Vi håller ju på med gamla moppar som du har
förstått och ville att prylarna som vi andvänder åxå ska vara gamla
inge ont om vattenkylt.
Och om man ville bygga något speciellt ex. egen ram eller vattenkyld cylle
på en gammal motor etc. så tog vi fram klassen Promod där nästan allt
är tillåtet. (det var så det började)
Hoppas du är nöjd med svaret.
Nu hoppas jag med flera att den här diskussionen är utredd,och
att vi kan se framåt istället.
Inge mera gnäll och smutskastning tack !!
Peppa varandra istället så vi har nått att se
fram emot till sommaren

Mvh Magnus wallin
Lycksele Häll Drivers[/quote]
Tackar Wallin !
Det hade väl varit enkelt att skrivit detta på en gång om det var det enda skälet.

Vi får sikta på att ses i sommar och dra några repor med mopparna. På eller utanför bana. Promod eller inte.

Hade gott