otrohet

Tjata om vad som helst .
Användarvisningsbild
Tommy Luhr
Forumsberoende
Kontakt:

otrohet

Inlägg av Tommy Luhr »

Ja vart skall man börja?

Så här är det..
Ni som sett min projekttråd här på sävar vet ju att under byggets gång har det varit en del problem med flickvänner.

Åter till det där som jag inte vet hur jag skall behandla riktigt.
För att göra en lång historia kort så var det så här..

Vi blev ihop igen efter två månader och lovade varandra att nu skulle det vara vi.
Livet kom tillbaka kändes det som och lusten till bilen kom tillbaka och skruvade klart den så motorn fick sin bromsning.

Men nu efter att tiden har gått så vart det en lite grej så vi hamnade lite på kant igen men klarade det skapligt.
sen gick det en månad efter det och så kändes allt välldigt konstigt, det var ingen gnista längre och vi sa väll som så att det kanske inte fungerar.
Så vi gjorde slut i onsdags, då sa hon att hon skulle åka hem och lägga sig hos sin fader.

Jag orkade inte sova och slängde mig i bilen för att ta några varv på stan..
Så som det blir så åkte jag förbi henne och hennes bil var inte hemma..

Okej tänkte jag hon åker väll några varv hon med, men inte.

Var tvungen att åka förbi henne på torsdag morgon innan jobbet, ingen bil..
Jaha det är den nivån tänkte jag, efter att det tog slut första gången så var hon ju grymt mycket hos en "kompis" och det var helskummt.

Provkörde en bil på jobbet och åkte utanför han och där var ju hon..

Fy faaaan tyckte jag då, jävla fruntimmer..
Sen så vart det tjafs om det och hon sov hos mig från torsdag till fredag och jag drog och jobbade kom hem på eftermiddagen och skulle kolla datorn i vanlig ordning..

Någon hade glömt att logga ut sig från sin hotmail sida och där fick jag se mycket skumma grejer som jag inte ville se.

Censur här, kände för stor ångest för att ha det kvar

Hon har tydligen skrivit till han några veckor och nu är jag så förbannad så jag vet inte vad jag skall göra..

Någon som har något tips på hur man skall reagera i en sådan här situation?
Senast redigerad av Tommy Luhr den mån sep 18, 2006 9:13 pm, redigerad totalt 1 gånger.
Volvo B230 -1064 WHP
Topplocksportning!
Dynamisk vevaxelbalansering!
Motordyno!
Chassiedyno!
http://www.overboostracing.se
070-3755169
Nordetun
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av Nordetun »

Ouch! Jag gillar inte att tala om för andra hur dom ska göra/tyck/tänka men en sak är ju säker och det är att du förtjänar ju nått betydligt bättre än det där mailandet.

Att glömma och gå vidare är en jobbig process som tar tid. Det viktigaste är nog ändå att reagera öht, sen om man skriker gråter eller bara sitter tyst och stilla och tänker massor är nog individuellt.
Användarvisningsbild
Rogge
Forumsberoende

Inlägg av Rogge »

aj fan! fan va jobbigt!

jag sägfer dock dumpa henne, försök glömma o gå vidare.. jag vet det är skitsvårt men det går. det kommer nya.
Jag har inte gjort sönder den, bara modifierat den utanför toleransområdet..
Användarvisningsbild
mackeracing
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av mackeracing »

Aj Aj... Killen i GB verkar inte riktigt 100.. Han sminkar sig säkert å sånt...
Användarvisningsbild
Dalmasen
För mycket laddtryck

Inlägg av Dalmasen »

Tråkigt...verkligen tråkigt... :(

Kan bara hålla med om föregående talare...bara att bryta ihop och komma igen :?
Citat "PowerMagazine": 450 hästkrafter i en 2 liters Volvomotor med bensin som drivmedel är en uppgift ,som man SKA vara tveksam över.Motsvarande effektivitet skulle tex innebära 1575 hästkrafter ur en 7 liters V8 motor.
Användarvisningsbild
..::Mr240::..
Lite mer laddtryck

Inlägg av ..::Mr240::.. »

Fy fan asså vad jobbigt :cry: Det jag hade gjort var att lämna henne å försöka gåvidar så fort jag kan.
Gör som Ford köp Volvo!
Användarvisningsbild
AFFE
Forumsberoende

Inlägg av AFFE »

Ja vad säger man har själv råkat ut för dylika saker med 2 olika tjejer å därför så e jag solo litar icke på det släktet mer Åter till ämnet ja det finns nog bara en sak å göra det e som dom andra oxå har skrivit bit i det sura äpplet å sparka ut tjejen ur livet hur jäkla svårt det än e att så göra men min erfarenhet av det hela e att hon kommer inte å sluta å strula hur mycket hon än säger att hon ska sluta å strula å bara "älska" dig. Tyvär så e det nog så
mvh AFFE
Bild
Användarvisningsbild
peppe
Skärgårds-trimmare
Kontakt:

Inlägg av peppe »

Jag lider med dig!

Jag har alltid hävdat och kommer nog alltid att hävda att tjejer är onda. Mer kan jag inte säga?
Användarvisningsbild
Johnny
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Johnny »

Bild
Användarvisningsbild
Steve
Steve, inte Stiiiv

Inlägg av Steve »

Bild

Tragiskt men sant så stämmer ekvationen exakt. Låter som att du måste sluta slösa tid(och troligen pengar) på henne, för det mår du inte alls bra av, och det blir troligen inte bättre om du inte bryter helt..
Evighetsprojekten
If it has tits or wheels it will give you problems
j björk
Forumsberoende

Inlägg av j björk »

Jaa, jag vet inte jag :?
Själv är man ju hopplös singel :cry:
Skulle man hitta nägon som verkligen känns "äkta" eller "rätt" eller vad man vill, känns det som man skulle ha väldigt svårt att släppa henne hur som helst...

Vet inte riktigt hur det är för dig, men känns det, (eller i alla fall kändes) rätt?
Kan ni prata om det tror du?
Kanske kunde vara värt ett försök, försöka börja om, hitta på något roligt tillsammans, visa så gott du kan att (om) du verkligen älskar henne.

Visst, går lätt att sitta här och skriva, svårare i verkligheten..
Försöka ta upp den där killen vid något lämpligt tillfälle, när du har visat vilken bra kille du är och ligger på +....

Var inte riktigt med, hade hon varit hos honom, eller någon annan kille när hon skulle hem till farsan eller vad?

Visst jävligt svårt att rädda om hon redan varit otrogen, speciellt då flera ggr. :(

Helt enkelt upp till dig i så fall om du kan förlåta och gå vidare, i så fall tycker jag du måste ta upp det också vid snacket ni ska ha när du ligger på plus, och gör klart att du kan förlåta och gå vidare om hon släpper den andra kontakten..

Och göteborgkillen verkar jävligt skum.. Bli inte sådan! Finns gränser vad man kan göra :wink: Vill hon ha en smyghomo är det nog inte mycket man kan göra, förutom i så fall att svälja all stolthet och låta henne komma tillbaka när killen har blivit ihop med sin manliga yoga instruktör..
Användarvisningsbild
Nicke Nyman
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Sånt här är så grymt tråkigt att läsa. Lider med dig killen!

Jag är lyckligt gift nu, men de har inte vart en dans på rosor hitills. De gäller att ge och ta hela tiden. Sen hävdar tjejer till 99ggr av 100 att killarna bara tar o aldrig ger. Sen att man håller på med sådant som tjejer sällan förstår sig på eller inte vill förstå blir de än värre.

Iaf, de jag tycker du ska göra är att prata med henne, bara säga att du har sett mailen osv och att du vill att hon är rak och ärlig med dig. Hur illa de än känns så är de bättre de än att du ska börja fundera, sen sätta upp bilder i huvet hur allt har blivit eller har gått till. Sen går de vidare att du snackar med nån kompis osså kanske han råkar glappa till nån o sen är ryktet igång. Bättre att ni försöker reda ut allt, bara för att få en RÄTsida på de hela istället för en massa spekulationer. Sen huruvida er relation ser ut i framtiden är upp till er. Jag skulle nog lämna henne och gå vidare. Hur svårt den än känns o jobbigt de än är. Kan vara lätt för mig att säga men jag tror de är så. Bita i de sura och gå vidare! Du får glädja dig åt att du har en 700hk Volvo! ;)

Hoppas allt löser sig för dig! Lycka till!

MVH // Nicke
Användarvisningsbild
Jahkov
Lite mer laddtryck
Kontakt:

Inlägg av Jahkov »

Brydde mig inte om att läsa föregående ingägg.

Jag var tilsammans men en tjej som jag trodde var min one and only. Vi var helt fantastiska ihop. Alla våra vänner sa att vi skulle funka ihop i tusen år...............
En dag när jag kom hem ifrån jobb så var hon en helt annan människa. Efter det så var det en brant utförsbacke med lögner och svek.
En dag när jag kom hem från jobb så hade hon packat sina väskor och skickat ett sms ("jag är olycklig, jag flyttar nu"). Efter det var jag ensam.
Hon stack med snubben (hennes polare) jag hatade. Men aldrig fick snacka med.

Du... Det känns hårt och orättvis just nu. Men håll näsan över vattenytan ett tag så lovar jag att det känns bättre efter ett tag.
Vi som råkar ut för orättvisor får igen vad vi förtjänar.
Jag har träffat en flicka som är helt fantastisk på alla sätt och vis och som dessutom är helt galen i motorer, och som kör motocross.
Det är jobbigt ett tag, men efter ett tag så vet man bättre. Jag lovar.
Bengan
För mycket laddtryck

Inlägg av Bengan »

Alltså hörrni.. De här med svartsjuka och grubbleri och funderingar, på 30+ år har jag lärt mig en sak.. PRATA med den det berör..

Läs inte andras SMS, mail och sånt hur lockande det än kan vara.. Antingen får man reda på saker man inte vill veta, eller så tolkar man saker som skrivs tokigt så det får alldeles för stora proportioner..

Uppenbarligen gillar ni ju varandra på nåt sätt eftersom ni ändå varit tillsammans, och åtminstone kommer överens så pass att ni ibland är tillsammans och "typ bor med varandra". Då borde du även kunna ta en diskussion om detta..

Bättre att få ett ärligt svar, veta hur det ligger till med allt och sen kunna släppa det och gå vidare än gå och dra egna små slutsatser och kanske få allt fel. Det e fan inte lätt med förhållanden, känslor och så vidare..

Är själv i en situation där jag e dökär i en tjej som nu har ett förhållande, hon vet det och jag är helt säker att hon känner ungefär samma sak för mig.. Men jag vill av respekt för båda inblandade inte göra några större närmanden tills de nu har löst det som de är meningen att det ska bli löst.. känns lika jävla illa det när man känner som man gör, men ibland måste ju saker få ta lite tid..

Mitt tips blir alltså, PRATA med tjejen en gång för alla om detta och försök sen göra det bästa av det ni kommer fram till.
"det är meningslöst att argumentera med idioter eftersom dom drar ner en till deras nivå och slår en med erfarenhet."
Användarvisningsbild
Tommy Luhr
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Tommy Luhr »

tack för allt stöd. som läget är nu så suger det..
Hon skall ju tydligen komma hit nu strax..

Jag vet inte vad jag skall göra faktiskt, tur att man har mycket bra självbehärsking annars vet man aldrig vad som hade hänt..

Men skall försöka få fram all information som jag har någon nytta av.
Och hålla humöret stadigt.

Men det är jälvigt svårt detta, jag har nog aldrig varit med om detta förut (inte vad jag vet) så detta är en helt ny värld för mig som jag trodde jag var skonad från.

Ja jag tillägger information efter våran battle här sen

Tack än en gång för alla komentarer, det hjälper skall ni veta
Volvo B230 -1064 WHP
Topplocksportning!
Dynamisk vevaxelbalansering!
Motordyno!
Chassiedyno!
http://www.overboostracing.se
070-3755169
Skriv svar