Tim "Lutte" Luttinen
Tim "Lutte" Luttinen
jaha ja, här ska man presentera sig själv så att ni vet vart jag håller hus.
Namn: Tim Luttinen
Also known as: Lutte, finnjäveln
Ålder: 20 Fyller soon 21
Ort: Roknäs, piteå, norrbotten, sweden, europa, tellus, vintergatan.
Längd: längre än din iaf
Höjd: 187Cm
Jobb: svetsare
Intressen: titta på rumpor(tjejernas så klart dumsnut), Klämma på dessa härliga saker också, Motorer och bilar eller allt som går nog fort att göra nånting dumt i.
Favoriserar: femax 7or
favoriserar inte: Homosexuella och småbarn
för övrigt så håller jag på att slänga ihop en B20 som ska få sitta i en bil som jag inte äger än! min 140 är lite för deppig att sleva in nånting i. så jag pysslar lite med detta och dricker pilsner och leker omkring lite. slänger upp nån liten bild sen kanske om jag orkar.
MVH
Namn: Tim Luttinen
Also known as: Lutte, finnjäveln
Ålder: 20 Fyller soon 21
Ort: Roknäs, piteå, norrbotten, sweden, europa, tellus, vintergatan.
Längd: längre än din iaf
Höjd: 187Cm
Jobb: svetsare
Intressen: titta på rumpor(tjejernas så klart dumsnut), Klämma på dessa härliga saker också, Motorer och bilar eller allt som går nog fort att göra nånting dumt i.
Favoriserar: femax 7or
favoriserar inte: Homosexuella och småbarn
för övrigt så håller jag på att slänga ihop en B20 som ska få sitta i en bil som jag inte äger än! min 140 är lite för deppig att sleva in nånting i. så jag pysslar lite med detta och dricker pilsner och leker omkring lite. slänger upp nån liten bild sen kanske om jag orkar.
MVH
- T Fahlgren
- B20-trimmare
- T Fahlgren
- B20-trimmare
- T Fahlgren
- B20-trimmare
Lutte skrev:nej det är fan inte lättT_Fahlgren skrev: hehelivet är inte lätt alla dagar
Wezzli 240 är så jävla fula, har inte sett nån snygg eller cool sådan

hade du seriöst tänk köpa den där 144 karossen som står i lillpite?
om jag ska vara ärlig så tror jag att det är mer jobb på den eftersom den nog är helt rensad också är det ju fränare med 2dörrars!
Ja och hur jävla många gånger har jag inte sagt detta till dig. Ifall avsikten med bilen var att köra isracing, så tyckte jag det var okej, men att börja försöka renovera den där skräphögen är ju bara dumhet.Lutte skrev:blir less den, hittade mer kex i fanskapet. får hinka ur motorn och hitta en bättre kaross helt enkelt. blir ledsen i ögatWezzli skrev: Den står fan bara å rostar, tjugofyrnolla ska det vara!
Jag kan ju inte på något sätt heller kora Volvo 142 till någon skönhetsdrottning heller, så jag ser inte vart skon skaver. Sist jag kollade så handlade det om prestanda och inte utseende.Lutte skrev:nej det är fan inte lättT_Fahlgren skrev: hehelivet är inte lätt alla dagar
Wezzli 240 är så jävla fula, har inte sett nån snygg eller cool sådan
Till yttermera visso kan jag ju även lägga till att det inte gör någon skillnad vilken bilmodell du väljer att fixa upp så länge som du inte gör något med den och istället tofflar, den kommer alltså stanna i befintligt fult skick.
Anledningen till att jag kör Volvo 240 är simpel, dom växer på träd och farsan hade en då jag var mindre och den gick brett. Att jag tycker bilen är snygg handlar egentligen bara om vana och uppväxt, har alltid tyckt dom ser coola ut sidledes, fan så mycket coolare än en 142 som står på en kompis gård och rostar med döda fåglar i kylkanalerna.