j*vla ungar

Tjata om vad som helst .
Anders E
För mycket laddtryck

j*vla ungar

Inlägg av Anders E »

igår då ja kom ut och skulle fara å köpa smör ser ja att bilen är fulll med ketchup över allt.. luftintaget rutor på lacken. .. så jävla jobbigt. hur fan ska m an göra me ungjävlarna som springer å förstör här varje kväll ?
24 timmar på en dag, 24 ölburkar i en låda.. Tillfällighet?
Användarvisningsbild
Fagervall
För mycket laddtryck

Inlägg av Fagervall »

sä'tt huva på, sitt opassa och knäck armen på 1 av dem
Det är okej att misslyckas, men inte okej att ge upp
Användarvisningsbild
Driddler
Snake booster

Inlägg av Driddler »

Det bästa är nog att vänta en natt. Var sedan säker på att ni skrämmer skiten ur dem.
Rädsla är det enda de förstår.Det ska riktigt lukta skit om dem efteråt :wink:

Jag skulle inte rekomendera våld.

Finns det sånt skit i Pite?
No real power, Just turboshit!
Man är väl aldrig så ensam i garaget som när man skruvar. Men fan vad kompisar man har vid uppstart???
Användarvisningsbild
Amazon_Sleper
För mycket laddtryck

Inlägg av Amazon_Sleper »

Bara rycka igån motorsågen å ströja dom lite en natt när du väntat ut dom fungerar garanterat till å skrämma dom med :thumbright:
Ja e int bitter!!
Johan Fahlgren
Forumsberoende

Inlägg av Johan Fahlgren »

tror också på skrämseltaktiken, inget våld iaf!

göm dig i bilen en natt eller nåt, kan vara väl värt beväret!
Old volvos never die, they just go faster!
Anders E
För mycket laddtryck

Inlägg av Anders E »

funderar på att hämta en soft airgun hos min lillebror och sitta på pass någon natt ! sen bara peppra dom asen ! klart de finns sån skit i pite,. tyvärr...
stubben
För mycket laddtryck

Inlägg av stubben »

jag tror nog mera på att sitta å vänta i bilen helst att man är en 2-3 bilar sen när dom kommer fram så jagar man dom med bilen. skulle kunna tänka mig att dom blir rädd som fan då. de bör vara de ända som funkar. jag är ju själv 14 år så jag tror jag vet vad som fungerar. att ta till våld tror jag inte fungerar för man vet hur de är. när nån gör våld på en så vad gör man då? joo då ger man igen. så jag tror att skrämma dom är bäst. obs skjut inte med softair gun. du vet väll att de flästa ungdommarna har luftpistoler och luftgevär? och paintbal å allt. hur ser bilen ut då efter att dom gett igen?
205 GTI med 405 mi16 motor tillsalu pris 2000kr
Användarvisningsbild
Wezzli
Stjeit nemä

Inlägg av Wezzli »

Något som visat sig vara jävligt effektivt vid sådana situationer är att helt enkelt fånga en av skitungarna och ta med denne in, sätta ner människan vid bordet och blåstirra och prata. Berätta lite vad du tycker om vad de gör. Håll kvar personen tills det börjar bli riktigt obehagligt och obekvämt.

Själv har jag ofta funderat på att fånga en och knyta fast på takräcket, men då skulle man nog få böta rejält.
Anders E
För mycket laddtryck

Inlägg av Anders E »

stubben skrev:jag tror nog mera på att sitta å vänta i bilen helst att man är en 2-3 bilar sen när dom kommer fram så jagar man dom med bilen. skulle kunna tänka mig att dom blir rädd som fan då. de bör vara de ända som funkar. jag är ju själv 14 år så jag tror jag vet vad som fungerar. att ta till våld tror jag inte fungerar för man vet hur de är. när nån gör våld på en så vad gör man då? joo då ger man igen. så jag tror att skrämma dom är bäst. obs skjut inte med softair gun. du vet väll att de flästa ungdommarna har luftpistoler och luftgevär? och paintbal å allt. hur ser bilen ut då efter att dom gett igen?
kan hända, ja har bara en gammal 240 så de är inte så skadligt,. ska sitta vakt å se va som händer ikväll..
Anders E
För mycket laddtryck

Inlägg av Anders E »

Wezzli skrev:Något som visat sig vara jävligt effektivt vid sådana situationer är att helt enkelt fånga en av skitungarna och ta med denne in, sätta ner människan vid bordet och blåstirra och prata. Berätta lite vad du tycker om vad de gör. Håll kvar personen tills det börjar bli riktigt obehagligt och obekvämt.

Själv har jag ofta funderat på att fånga en och knyta fast på takräcket, men då skulle man nog få böta rejält.

joo så kan man också göra, men de där me takräcket är nog inte ens nå att tänka på, dock fungerade det för min morbror de där att fånga in skitungarna å prata å stirra på dom efter att dom hade kastat stora grästuver på hans bil.. dock har ungjävlarna moped.. tar mig inte överallt me volvon dock... :thumbdown:
Användarvisningsbild
Jckssn
Forumsberoende

Inlägg av Jckssn »

Tråkigt som tusan, har själv aldrig haft några problem (iofs har racebilen bara stått ute en natt sen jag köpte den, inlåst i garage annars sover jag dåligt).

Är ju rätt svårt att få tag i dom små liven.
Att ta hem dom till deras föräldrar alternativt ringa polis kanske fungerar?
Vet dock inte vad lagen säger ifall man håller fast någon mot deras vilja i ett sånt här fall?

Jajja, Paintball kan ju fungera annars. 5-6boll i ryggen på nära håll lär ge dom några dagars tankeställare.
Joakim Eriksson
Audi A6 2,4 quattro -1999 (Slit och släng)
Audi 80 quattro competition -1994 (Blivande busbil)
Användarvisningsbild
Tommy Luhr
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Tommy Luhr »

du måste ju uppdatera här sen när du haffat gärningsmannen/männen!

Tänk om det visar sig vara en gammal gubbe som glömt tagit tabetterna och tror att din bil är en hamburgare!

Undrar hur man löser det då :roll:

Det som fungerar på sådana ungar är att helt enkelt ta dom med till deras föräldrar och fråga om dom saknar ketchup..
Volvo B230 -1064 WHP
Topplocksportning!
Dynamisk vevaxelbalansering!
Motordyno!
Chassiedyno!
http://www.overboostracing.se
070-3755169
Anders E
För mycket laddtryck

Inlägg av Anders E »

nu banan har ja varit ute på jakt, slutade me skogsrunda me volvon ^^ men gav upp gode fort då motorkudden for ! men nu vet ja vem de är.. vet var dom bor, för min bror är 15 ! så ja ska fara å göra igen på deras mopeder,. lite socker å ketchup ska dom få..
Användarvisningsbild
Worre
För mycket laddtryck

Inlägg av Worre »

du får låna 400an och jaga dom om du vill. dom hinner inte långt :hihi:
vart håller dessa ungar till låter som öjebyn :roll:
naaeee vill it
Worrsjö Plåt
Oskar
Lite mer laddtryck

Inlägg av Oskar »

Köp Fogskumm och spruta i avgasröret :!: 8)
Skriv svar