j*vla ungar
-
- För mycket laddtryck
j*vla ungar
igår då ja kom ut och skulle fara å köpa smör ser ja att bilen är fulll med ketchup över allt.. luftintaget rutor på lacken. .. så jävla jobbigt. hur fan ska m an göra me ungjävlarna som springer å förstör här varje kväll ?
24 timmar på en dag, 24 ölburkar i en låda.. Tillfällighet?
Det bästa är nog att vänta en natt. Var sedan säker på att ni skrämmer skiten ur dem.
Rädsla är det enda de förstår.Det ska riktigt lukta skit om dem efteråt
Jag skulle inte rekomendera våld.
Finns det sånt skit i Pite?
Rädsla är det enda de förstår.Det ska riktigt lukta skit om dem efteråt

Jag skulle inte rekomendera våld.
Finns det sånt skit i Pite?
No real power, Just turboshit!
Man är väl aldrig så ensam i garaget som när man skruvar. Men fan vad kompisar man har vid uppstart???
Man är väl aldrig så ensam i garaget som när man skruvar. Men fan vad kompisar man har vid uppstart???
- Amazon_Sleper
- För mycket laddtryck
-
- Forumsberoende
jag tror nog mera på att sitta å vänta i bilen helst att man är en 2-3 bilar sen när dom kommer fram så jagar man dom med bilen. skulle kunna tänka mig att dom blir rädd som fan då. de bör vara de ända som funkar. jag är ju själv 14 år så jag tror jag vet vad som fungerar. att ta till våld tror jag inte fungerar för man vet hur de är. när nån gör våld på en så vad gör man då? joo då ger man igen. så jag tror att skrämma dom är bäst. obs skjut inte med softair gun. du vet väll att de flästa ungdommarna har luftpistoler och luftgevär? och paintbal å allt. hur ser bilen ut då efter att dom gett igen?
205 GTI med 405 mi16 motor tillsalu pris 2000kr
Något som visat sig vara jävligt effektivt vid sådana situationer är att helt enkelt fånga en av skitungarna och ta med denne in, sätta ner människan vid bordet och blåstirra och prata. Berätta lite vad du tycker om vad de gör. Håll kvar personen tills det börjar bli riktigt obehagligt och obekvämt.
Själv har jag ofta funderat på att fånga en och knyta fast på takräcket, men då skulle man nog få böta rejält.
Själv har jag ofta funderat på att fånga en och knyta fast på takräcket, men då skulle man nog få böta rejält.
-
- För mycket laddtryck
kan hända, ja har bara en gammal 240 så de är inte så skadligt,. ska sitta vakt å se va som händer ikväll..stubben skrev:jag tror nog mera på att sitta å vänta i bilen helst att man är en 2-3 bilar sen när dom kommer fram så jagar man dom med bilen. skulle kunna tänka mig att dom blir rädd som fan då. de bör vara de ända som funkar. jag är ju själv 14 år så jag tror jag vet vad som fungerar. att ta till våld tror jag inte fungerar för man vet hur de är. när nån gör våld på en så vad gör man då? joo då ger man igen. så jag tror att skrämma dom är bäst. obs skjut inte med softair gun. du vet väll att de flästa ungdommarna har luftpistoler och luftgevär? och paintbal å allt. hur ser bilen ut då efter att dom gett igen?
-
- För mycket laddtryck
Wezzli skrev:Något som visat sig vara jävligt effektivt vid sådana situationer är att helt enkelt fånga en av skitungarna och ta med denne in, sätta ner människan vid bordet och blåstirra och prata. Berätta lite vad du tycker om vad de gör. Håll kvar personen tills det börjar bli riktigt obehagligt och obekvämt.
joo så kan man också göra, men de där me takräcket är nog inte ens nå att tänka på, dock fungerade det för min morbror de där att fånga in skitungarna å prata å stirra på dom efter att dom hade kastat stora grästuver på hans bil.. dock har ungjävlarna moped.. tar mig inte överallt me volvon dock...

Tråkigt som tusan, har själv aldrig haft några problem (iofs har racebilen bara stått ute en natt sen jag köpte den, inlåst i garage annars sover jag dåligt).
Är ju rätt svårt att få tag i dom små liven.
Att ta hem dom till deras föräldrar alternativt ringa polis kanske fungerar?
Vet dock inte vad lagen säger ifall man håller fast någon mot deras vilja i ett sånt här fall?
Jajja, Paintball kan ju fungera annars. 5-6boll i ryggen på nära håll lär ge dom några dagars tankeställare.
Är ju rätt svårt att få tag i dom små liven.
Att ta hem dom till deras föräldrar alternativt ringa polis kanske fungerar?
Vet dock inte vad lagen säger ifall man håller fast någon mot deras vilja i ett sånt här fall?
Jajja, Paintball kan ju fungera annars. 5-6boll i ryggen på nära håll lär ge dom några dagars tankeställare.
Joakim Eriksson
Audi A6 2,4 quattro -1999 (Slit och släng)
Audi 80 quattro competition -1994 (Blivande busbil)
Audi A6 2,4 quattro -1999 (Slit och släng)
Audi 80 quattro competition -1994 (Blivande busbil)
- Tommy Luhr
- Forumsberoende
- Kontakt:
du måste ju uppdatera här sen när du haffat gärningsmannen/männen!
Tänk om det visar sig vara en gammal gubbe som glömt tagit tabetterna och tror att din bil är en hamburgare!
Undrar hur man löser det då
Det som fungerar på sådana ungar är att helt enkelt ta dom med till deras föräldrar och fråga om dom saknar ketchup..
Tänk om det visar sig vara en gammal gubbe som glömt tagit tabetterna och tror att din bil är en hamburgare!
Undrar hur man löser det då

Det som fungerar på sådana ungar är att helt enkelt ta dom med till deras föräldrar och fråga om dom saknar ketchup..
Volvo B230 -1064 WHP
Topplocksportning!
Dynamisk vevaxelbalansering!
Motordyno!
Chassiedyno!
http://www.overboostracing.se
070-3755169
Topplocksportning!
Dynamisk vevaxelbalansering!
Motordyno!
Chassiedyno!
http://www.overboostracing.se
070-3755169
-
- För mycket laddtryck
nu banan har ja varit ute på jakt, slutade me skogsrunda me volvon ^^ men gav upp gode fort då motorkudden for ! men nu vet ja vem de är.. vet var dom bor, för min bror är 15 ! så ja ska fara å göra igen på deras mopeder,. lite socker å ketchup ska dom få..