Kolvringar
Kolvringar
Vart hittar man bäst priser på kolvringar till volvomotorer? Eller ringar överhuvudtaget.
Det är okej att misslyckas, men inte okej att ge upp
- Nicke Nyman
- Forumsberoende
- Kontakt:
-
Mattias wikberg
- Forumsberoende
-
Piero Leoni
- För mycket laddtryck
Du får betala ca 550kr från Folkraceshop.se med frakt och moms medans du betalar 350-650kr beroende på vad du ska ha till för kolvar på KG + 50 kr frakt om du betalar med kort.
KG´s ringar är tilverkade i tyskland och används säkert av fler andra bil märken medans Folkraceshop.se ringar är från Indien tror jag och det var och det är bara dom som var återförsälare av dom här i sverige.
KG´s ringar är tilverkade i tyskland och används säkert av fler andra bil märken medans Folkraceshop.se ringar är från Indien tror jag och det var och det är bara dom som var återförsälare av dom här i sverige.
- folkraceshop
- Lite mer laddtryck
- Kontakt:
Ett litet förtydligande:Piero Leoni skrev:Du får betala ca 550kr från Folkraceshop.se med frakt och moms medans du betalar 350-650kr beroende på vad du ska ha till för kolvar på KG + 50 kr frakt om du betalar med kort.
KG tar mellan 480-755kr + frakt
Jag tar mellan 493-513kr inkl. frakt med postförskott. Betalar du i förhand, blir det 50:- billigare
Helt riktigt att dom tillverkas i Indien, förövrigt samma tillverkare som gör kolvar och ringar till den amerikanska lastbilstillverkaren MACK