trimdelar renå

Tjata om vad som helst .
skrot klasson
Lite mer laddtryck

trimdelar renå

Inlägg av skrot klasson »

Hallå vet någon om det går att fåtag i trimmdelar till renå R5 med stötstångsmotorn? skulle vara kul med lite mera drag i pundargurkan :twisted:
Användarvisningsbild
Dennis Öhman
Forumsberoende
Kontakt:

Re: trimdelar renå

Inlägg av Dennis Öhman »

byt motor borde vara lättare.. men vem vet?
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Kontakt:

Re: trimdelar renå

Inlägg av Jens Gustavsson »

skrot klasson skrev:Hallå vet någon om det går att fåtag i trimmdelar till renå R5 med stötstångsmotorn? skulle vara kul med lite mera drag i pundargurkan :twisted:
jo det fins nästan vad som hälst till de men tyvär mest i frankrike.

jag kan pm ett tel nr till en annan renult trimmare om du vill? http://www.savarturbo.se/?sida=content/ ... hp&bil=ulf

cat cams har kammar och grejor iallafall http://www.catcams.be/index.htm det går att beställa via motor nord pratta med jonni ( finns på forumet här också)
raggartejpen
Lite mer laddtryck

Inlägg av raggartejpen »

Hej. Det finns en man i södra sverige som heter Arne Berg han är en riktig renaultguru som har trimmat många renaulter.
Sen så finns det en i vännes som heter SvenInge Nilsson han har en jäkla massa renaultprylar, hör med han. Tyvär har jag inga telenr men det går nog hitta. Och om du är intreserad så har jag en gammal banracingkaross r5a och lite reservdelar.

Mvh Simon
readytorace
Forumsberoende

Inlägg av readytorace »

hej volvo 460 motor med turbo skall vara att bara bulta i iallafall på nyare renault 5 gts
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Skriv svar