Äntligen publiceringsbar nu......

Inte mycket till godo där inte!
Är
INTE Blåsippornas favorit precis... Så många tricks att dem blir kallsvettiga bara dem tänker på det.
90%+ av dessa bryter troligen mot en hel rad lagar o bestämmelser, och mer väntas.
Letar efter 108 cc strokerkitet i Sverige till Lifan 50 cc:n men tycks svara svårfunnen. Lutar åt att konsultera T-bolt USA i ärendet.
Vet ni ifall det är möjligt att stoppa i 107-124 cc vev, mm i 50 cc:ns block och få det o funka? Det då den skall regbessas och SFRO:s regler säger antingen motor ELLER ram. Så originalblocken vore guld om det gått att ha. Vill bygga om till 1N234-låda med, trivs inte alls med N1234-konceptet.
Det som Skett med denna Kinroaden är att den rejkats fram, 5-10 grader nånstans, sänkts 4-5" bak och stelad med svetsade struts, uppflyttade passagerarpegs (+10 cm) , nybyggda fotpegs fram (+22 cm fram/+5 cm upp) reggan på sidan bak, mm.
Men mer, mycket mer är att vänta.