LarC skrev:Ja! Det är helt sjukt vad saker ska jävlas med en bara för att man fått i sig nån öl.
ja jag menar väl det... kan man inte bara få vara ifred med sin cykel liggandes på marken utan att man ska känna sig som ett djur på zoo med allt folk runtikring en
PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.
Bara på fyllan man kan trasla in sig i nått som ser ut som fisknät och en cykel samtidigt som man tror ens sönderrivna tröja är ens byxor... Inte illa alltså!
werd skrev:Bara på fyllan man kan trasla in sig i nått som ser ut som fisknät och en cykel samtidigt som man tror ens sönderrivna tröja är ens byxor... Inte illa alltså!
haha...
denna är riktigt bra...
ett tv team är på plats för att undersöka alkohol relaterade olyckor på rysska gruv arbetsplatser....
den ena står och förklarar att dom inte har några alkohol problem på arbetsplatsen... sen dyker en skön snubbe upp i bakrunden
så j**la grym film skulle vara kul att se ända från början av färden .. ja mena han har ju redan hunnit linda in byxorna typ tre varv i drevet och böjt bakhjulet...
Fordon just nu:
Corvette C4 (till salu)
Toyota Starlet 1.3dl RWD -82 (till salu)
Golf II 1.8
är de bara jag som tycker att det är tragiskt att alla bara står och skrattar när han faktist tjorvat in hela sig sj i cykeln..
ookey han e sjukt full och säkert spelar lite gran. men helt sjukt att alla bara garvar utan att ens fundera någonting om att hjälpa han. å när han tappar nått så går nån fram å snor de...
flobb skrev:är de bara jag som tycker att det är tragiskt att alla bara står och skrattar när han faktist tjorvat in hela sig sj i cykeln..
ookey han e sjukt full och säkert spelar lite gran. men helt sjukt att alla bara garvar utan att ens fundera någonting om att hjälpa han. å när han tappar nått så går nån fram å snor de...
sånt e livet i öststaterna.... nästa gång är det han som står och garvar å snor saker... tragiskt men sant ...
ska man hela tiden gå runder och bara se det tragiska i saker...vilket du verkar.. så blir livet tråkigt...
PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.
de är mkt sant, tycker de bara e synd. nääh där kan ja däremot inte hålla med om.
ser ju inte bara negativt i saker å ting, men om någon ligger på backen å folk skrattar åt han så.
just i de fallet hade jag lite svårt att se de roliga i de hela.
kan de va så att killen på 3e klippet som knappt kan resa sig sen stoppar händerna i fickorna så fort han kommer upp e inspelat i linköping?
han e me flera ggr senare, tror han ramlar in i ett buskage tillslut.. har för mig jag sett det tidigare, finns ett bra klipp från rudskogen oxå..