bilen hämtades en bit in i dala land (dalarna) efter ett tidigare besök hos dåvarande ägaren. affären gjordes upp över telen o veckan efter hämtades bilen.
ett bra objekt må ja säga då rosten bestod av en i storlek av en pizza kartong i golv och plåt, den inflyttade torpeden och dom upp kapade bakskärmarna byttes ut mot orginal delar.
bilen stod på hjul och en gamal van motor följde med i delar. samt lite andra bra o ha delar men ingen inredning.
åter till dagen då skapelsen skulel betalas och hämtas hem till garaget på gården. tog till fället att sluta lite tidigare denna freda, jag o far lämnade hem staden vid 12 00, efter ca 2 av dom 20 mils körningen small det konstig om bilkärran o punktering var ett faktum,
bra me boggi kärra ibland så åter til lgaraget för att byta hjul o sedan åter ut på vägarna
va 5 mil från slutstation började det låta konstigt bak i nån stans, bil kärran fick genast skulden för detta, rn anklagelse ja fick ta till baka då hjullagret h-bak på fars 300 td gett vika efter många trogna mil.
vad göra?? 20 mil hemmifrån med bilkärra o hjullager ras...
fattade telen o ringde lite, hittadfe ett lager några mil från vår position, fattade en lånad bil o for i väg, o farsan började riva benzen,
åter tillbaka me lagret o lite vilja o våld satt det på plats o chevan kunde lastas o hem färden på börjades
äntligen hemma efter ett äventyr utan dess like...
lite bilder på bilen, ja chevan allstå



bakskärmar bytta, rosten lagad, målad invändigt samt boddad och målad under.



funderar lite över bakvagen, sitter ju bladfjädrar sam bekant, funderar på hur bakvagnen kan stadgaas upp. Är k-länk ett bra alternativt?

eller hur ska man göra???