Turbonord
jag har sökt endel , tydligen någon privatperson mer tre olika kontantkort som håller på och "trixar" endel
finns ej någon firma registrerad eller så är den i konkurs
(jag har även pratat med några som är i samma byggnad som turbonord skulle ha varit i , men de finns ej där nu iallafall)
!!se upp så ni ej blir lurade!!
(frågan har även varit uppe här förut , vet ej resultatet då)
finns ej någon firma registrerad eller så är den i konkurs
(jag har även pratat med några som är i samma byggnad som turbonord skulle ha varit i , men de finns ej där nu iallafall)
!!se upp så ni ej blir lurade!!
(frågan har även varit uppe här förut , vet ej resultatet då)
Old kadett never die They just get faster
det finns en adress i umeå på hitta.se
och ytterligare ett nytt hemtelefonnumer som ej är i bruk längre
(+fyra olika kontantkortsnummer)
vi har flera fakturor som ej är betalda
för några veckor sedan pratade jag med en som blivit lurad på en turbo
troligen håller han fortfarande på och "skojar" med folk
och ytterligare ett nytt hemtelefonnumer som ej är i bruk längre
(+fyra olika kontantkortsnummer)
vi har flera fakturor som ej är betalda
för några veckor sedan pratade jag med en som blivit lurad på en turbo
troligen håller han fortfarande på och "skojar" med folk
Old kadett never die They just get faster
De blåsningar jag hört om är komplett turbokit till privatperson samt 4 turboaggregat från en bildemontering...
Han har haft 3 konkurser bakom sig...
Umeå Megabit Equipment Data Aktiebolag (556593-3842), Styrelseledamot
Umedata Optosystem Kommanditbolag (916595-4893), Komplementär
UmeAccess Handelsbolag (969688-1987), Bolagsman
websidor finns kvar från umedata.se samt umeaccess.se
ps. detta är fd. juridiska personer, bör väl inte gälla PUL?
så jag kan med full moral i behåll lägga ut här?
om det verkar dumt så skrik till så raderar jag.
Han har haft 3 konkurser bakom sig...
Umeå Megabit Equipment Data Aktiebolag (556593-3842), Styrelseledamot
Umedata Optosystem Kommanditbolag (916595-4893), Komplementär
UmeAccess Handelsbolag (969688-1987), Bolagsman
websidor finns kvar från umedata.se samt umeaccess.se
ps. detta är fd. juridiska personer, bör väl inte gälla PUL?
så jag kan med full moral i behåll lägga ut här?
om det verkar dumt så skrik till så raderar jag.
- Turbo-Tom
- Lite mer laddtryck
Kan dette være samme personen?
http://www.blocket.se/vi/23967353.htm
Jonas Oskarsson
Tel. +46 076-781 80 22
http://www.blocket.se/vi/23967353.htm
Jonas Oskarsson
Tel. +46 076-781 80 22
Jævligt tråkigt att se de ær fler som blivit lurade! hade bilen hos honom før att han skulle sponsra bygget av motor på 525an infor driftsesongen 2009. Verkade som en alright typ men slutade med att jag førlorade pengar, delar på gamla motorn, coilovers till 14.000kr och inte minst så førsvann de delar på bilen som redan var inkøpta och monterade! jævla trist
- Tommy Luhr
- Forumsberoende
- Kontakt:
janka skrev:Jævligt tråkigt att se de ær fler som blivit lurade! hade bilen hos honom før att han skulle sponsra bygget av motor på 525an infor driftsesongen 2009. Verkade som en alright typ men slutade med att jag førlorade pengar, delar på gamla motorn, coilovers till 14.000kr och inte minst så førsvann de delar på bilen som redan var inkøpta och monterade! jævla trist
WTF! Det finns fall där fysisk övertalning gäller kan man nästan tänka sig
Volvo B230 -1064 WHP
Topplocksportning!
Dynamisk vevaxelbalansering!
Motordyno!
Chassiedyno!
http://www.overboostracing.se
070-3755169
Topplocksportning!
Dynamisk vevaxelbalansering!
Motordyno!
Chassiedyno!
http://www.overboostracing.se
070-3755169
hm peppe.. kommer ihåg att du gav mig en varning men de var inte en varning som i att han skulle sticka av med delar och pengar.. de var mer en varning som på att han lovat micke hjälp till lackeringen och hjälp med delar som inte blivit av men samtidigt så tog ju micke jobb hos han så de verkade ju inte som att de var allt för oseriöst utan mer som att han kanske drog ut på saker..
jaja nu är de gjort! inget mer att göra men hoppas de inte är allt för många som gått på samma nit!
jaja nu är de gjort! inget mer att göra men hoppas de inte är allt för många som gått på samma nit!
- Turbo-Tom
- Lite mer laddtryck
Har du anmeldt han til Polisen?janka skrev:hm peppe.. kommer ihåg att du gav mig en varning men de var inte en varning som i att han skulle sticka av med delar och pengar.. de var mer en varning som på att han lovat micke hjälp till lackeringen och hjälp med delar som inte blivit av men samtidigt så tog ju micke jobb hos han så de verkade ju inte som att de var allt för oseriöst utan mer som att han kanske drog ut på saker..
Han har köpt endel grejor av mig, försökte få det på faktura men som tur är gick jag inte med på det.
Har haft flera kunder som ringt och köpt saker av honom, som han ej beställt av mig och jag har fått köpa in för hans kunders räkning. Vet ej om de har fått sina pengar tillbaka dock.
Sålde en turbo till han för senast 2v sedan, så existerar gör han.
Sist tog det 1mån innan han löste ut ett par turbos när jag ringde Bussgods där så sa de att han ofta inte löser ut paket och har pengabekymmer.
Turbo-tom: Ja det är hans mobnummer allt.
Har haft flera kunder som ringt och köpt saker av honom, som han ej beställt av mig och jag har fått köpa in för hans kunders räkning. Vet ej om de har fått sina pengar tillbaka dock.
Sålde en turbo till han för senast 2v sedan, så existerar gör han.
Sist tog det 1mån innan han löste ut ett par turbos när jag ringde Bussgods där så sa de att han ofta inte löser ut paket och har pengabekymmer.
Turbo-tom: Ja det är hans mobnummer allt.
- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Kontakt:
Jag vet Janka, tror ingen hade kunde drömma om att det skulle ta den vädningen det gjorde, jag tror inte Micke har fått sin lön för sista tiden heller.janka skrev:hm peppe.. kommer ihåg att du gav mig en varning men de var inte en varning som i att han skulle sticka av med delar och pengar.. de var mer en varning som på att han lovat micke hjälp till lackeringen och hjälp med delar som inte blivit av men samtidigt så tog ju micke jobb hos han så de verkade ju inte som att de var allt för oseriöst utan mer som att han kanske drog ut på saker..
Och ska sanningen fram, så kom jag just på att han är skyldig mig 1000kr för en dosa för trådlöstnätverk. Jisses.
Kan bara hoppas att det reder ut sig för er, men är ganska skeptisk dock :S
Mvh