EFTERLYSNING STULEN BIL+DELAR

Tjata om vad som helst .
Användarvisningsbild
johan johansson
Forumsberoende

EFTERLYSNING STULEN BIL+DELAR

Inlägg av johan johansson »

ett par polare hade inbrott i sitt garage natten mellan söndag och måndag och fick typ allt stulet.

en röd 242 81-82 med smala baklyktor,med 16v motor kulagrat garett aggregat nira sprut sellholm fjäderben R-bromsar fullbur sellholm secventionell låda "blide" tror jag fälgarna hette rikligt på kostad med andra ord

på andra polarens bil snodde dom bromsarna xc90 skivor fram s60r framskivor bak och volvos R-ok en uppsätning vita 5ekrade compomotive fälgar 8-17 med yokohama r däck

sen hade dom mage att sno alla och då menar jag alla verktyg 2st tig svetsar en massa bacho verktygs satser och en massa annat.

dom är villiga att betala upp till 60000:- i hittelön eller info som gör att dom får tillbaka sina grejer

så är det någon som ser dessa delar till salu eller hör att någon kommigt över något som verkar skumt till pris eller känner igen delarna jag listat eller ser bilen någonstans

ni kan ringa billy på tele nr 0733750654 eller pma mig

tacksam för all hjälp vi kan få. Johan Johansson
volvo pv 53 16v
j björk
Forumsberoende

Inlägg av j björk »

Fy fan, skulle ju bryta ihop fullständigt om något sådant hände :pale:

Vet inget, men hör förstås av mig om jag skulle höra något.
jjk
För lite laddtryck

Inlägg av jjk »

Användarvisningsbild
Johan Posth
Forumsberoende

Inlägg av Johan Posth »

Va i helvete!!!

Den där bilen såg ju jag på kärra igår eller i förrgår, mötte den i Laxå på E20. Ca 5,5 mil söder om Örebro.
Senast redigerad av Johan Posth den tis sep 29, 2009 9:50 pm, redigerad totalt 1 gånger.
Johan Posth, Laxå
070-2390054
benkoilovikka
Forumsberoende

Inlägg av benkoilovikka »

Fyfan för folket som gör sånt!!!! :thumbdown:
Användarvisningsbild
sikko
Forumsberoende

Inlägg av sikko »

Beklagar kan förstå hur pissigt man kan må efter en sån sak, Hoppas de får tag i nån delaktig blir dessvärre vanligare med sånna brått. Fins marknad i grannländerna för sånna bilar och internet gör det möjligt för de att pejla bilarna via byggtrådar mm.

De hade ingen helikopter iaf...
072 931 6764
Instagram novasikko
__Mackee__
För mycket laddtryck

Inlägg av __Mackee__ »

Fy fan vilka jävla svin !
Att folk inte kan se skillnad på ditt och mitt :doh:
Ska hålla koll i växjö trakterna
JohnE
För mycket laddtryck

Inlägg av JohnE »

Johan Posth skrev:Va i helvete!!!

Den där bilen såg ju jag på kärra igår eller i förrgår, mötte den i Laxå på E20. Ca 5,5 mil söder om Örebro.
:thumbright: :thumbright: :thumbright:

Dragbil? Tidpunkt ca? Nåt mer ekipage med släp i anslutning?

Släpet är hittat i BORÅS. Håll utkik!
John Edvardsson
bozze86
Forumsberoende

Inlägg av bozze86 »

håller koll runt falköping med omnejd.

som det låter som så kan bilen vara i närheten om den setts runt örebro och om ett släp som kan ha använts har hittats i borås
stubben
För mycket laddtryck

Inlägg av stubben »

tragiskt tragiskt. det är svårt det där kring hur man ska lösa en liknande sak. en polare till mig hade inbrott i sin sommarstuga och då stal dom en hel del saker. han själv har bra kontakt med ett gäng poliser och han hade hört om en röd w123a som kom från hans stuga ganska rätt i tid om man speculerar lite. han kontaktade poliserna och sa att han vill veta vem dom har i registret som är kriminell sen tidigare och kör en 123a och så vips så fick han några namn. då frågade han polisen om dom ska ta tag i det eller om han ska göra det privat. då fick han som svar om att göra det privat annars kommer det aldrig hända nå av saken. han kontaktade rajje i boden fall nån vet vem den galningen är?:p rajje for dit till killen och sa att han skulle ha sakerna tillbaka annars blir det inte kul. grabben bad om att få nån dag på sig och dagen efter fick han tillbaka alla sina saker samt en ny dörr för dom hade sönder den gammla.
helt fel att göra så. men då det funkar så grymmt smidigt så vetefan om man inte ska slå tillbaka med deras egen knytnäve!
205 GTI med 405 mi16 motor tillsalu pris 2000kr
Användarvisningsbild
Jill
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av Jill »

JohnE skrev:
Johan Posth skrev:Va i helvete!!!

:thumbright: :thumbright: :thumbright:

Dragbil? Tidpunkt ca? Nåt mer ekipage med släp i anslutning?

Släpet är hittat i BORÅS. Håll utkik!
CITERAR http://www.zatzy.com/allmaent/354976-in ... nland.html

Inbrott i garage i KOLBÄCK 2 mil utanför Västerås, om ni sett, hört eller blivit erbjudna saker så hör av er så kan man kolla upp det, stals saker för närmare 1 slät miljon. Skedde natten mellan 27e-28e september.

Bla:

1 HEL Röd Volvo 242 -82 FPG623 med svart Gr. A vinge, 16V Turbo motor med NIRA sprut, Sellholm Seqvensiell låda fabriks ny, Sellholm fjäderben, vita 17" Bride fälgar med Rdäck, R bromsar runt om, svarta MOMO stolar, svart MOMO mocca ratt, original Turbo instrument hus, turbon var en GT40R och det sitter 2st blå TIAL 44mm WG.
HELA bilen stals och togs troligen på transport.

Lösa delar som försvann var bla. R bromsar med original skivor, EBC redstuff belägg fram och original bak, VITA Compomotive fälgar med R888 däck, 2 st TIG svetsar, en Kempi 2000 som är orange och en Migatronic 180 som är grön.
Precis hur mycket tryckluftsverktyg osm helst, ja HELA garaget var tomt, det enda som fanns kvar var 2 pelar lyften, kylskåpet å kaffe bryggaren.

Har ni minsta lilla tips så snälla hör av er, det har inte vart NÅN som inte borde vart iu garaget innan, ingen som skulle köpa saker eller nått, bara bekanta TYVÄRR......

Har ni sett bilen eller kanske blivit erbjuden att handla saker så dra en signal så kan man åka å kika på sakerna som spekulant, finns kännetecken på alla delarna som gör dom unika.

070-18 355 33 Jonas
0733-750 654 Billy
070-757 29 36 Fredrik

Hittelön i olika storlekar är aktuell beroende på tips och "värdet" på det som återfinns via tipset!
evozz
Lite mer laddtryck

Inlägg av evozz »

Enligt uppgift skall allt vara återfunnet i ett villagarage i Borås. Polisen lyckades spåra tjuven/tjuvarna genom en laptop som dom stal samtidigt med alla bilgrejorna! Gött!!! :D
Jonas Ohlsson
Sävar Turbo Racing

Inlägg av Jonas Ohlsson »

helvetet vad uppjagad jag blir över sånna idioter!
hoppas hoppas hoppas att tjuvjävlarna får det tufft :banka:
Senast redigerad av Jonas Ohlsson den tis okt 20, 2009 10:23 am, redigerad totalt 1 gånger.
Bild
Användarvisningsbild
Smurfen
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Smurfen »

evozz skrev:Enligt uppgift skall allt vara återfunnet i ett villagarage i Borås. Polisen lyckades spåra tjuven/tjuvarna genom en laptop som dom stal samtidigt med alla bilgrejorna! Gött!!! :D
Kan vi få detta bekräftat..
Föredetta Vw Freak! Bygger Corrado vr6.
evozz
Lite mer laddtryck

Inlägg av evozz »

Smurfen skrev:
evozz skrev:Enligt uppgift skall allt vara återfunnet i ett villagarage i Borås. Polisen lyckades spåra tjuven/tjuvarna genom en laptop som dom stal samtidigt med alla bilgrejorna! Gött!!! :D
Kan vi få detta bekräftat..
Nej, inte för tillfället, då det inte står nånstans att dom har åkt fast. Jag kommer från samma trakter som killarna som blev bestulna, & har fått höra detta från flera håll att dom åkt fast.
Skriv svar