nej det fattas ju den klassen tyvärr än så länge, men att det går att åka brett med 4x4 är det inge snack om:D får se om det ska tävlas eller inte framöver, än så länge är planen bara att utmana lite i breisladd på gatebil och att sladda för skojs skull, skulle jag senare vilja börja sladda får jag väl tyvärr plocka bort drivaxlarna fram och se om jag kan bygga ihop nåt enkelt utbytbart för att få mer styrvinkel vid rwd, men det ska ju va enkelt att kunna bygga tillbaka för 4wd:)
tyvärr blev det inga bilder idag, har blästrat så jag har sand överallt, i ögonen o öronen, men bra blir det, ska försöka måla bilen lite på tisdag eller onsdag under, går i funderingar kring om jag ska bygga an ordentlig avgastunnel eller inte, tänkte köra 4tum i downpipe om det får plats och sen 3,5" men bygger jag tunnel kan jag köra 4" hela vägen, misstänker att det skulle bli bra för att slippa mottryck,planen är ju runtikring 800hk så då lär väl motorn pumpa ut en hel del avgaser

imorgon ska jag fortsätta hjälpa kompisen med hans s2, kan bli uppstart imorgon med lite tur av den, va och hjälpte till, kopplade lite mer till sprutet och hängde upp avgassystemet osv på den idag:)