drar igång så ett lite halvpundigt turbo bygge borde man ju hinna med?

Har egentligen även en lite mindre VNT snigel från en MB sprinter 313Cdi på lut
men jag undrar om det kanske är onödigt bökigt med Vnt & sånt? Kanske tom
lite för litet avgashus?
Vill försöka hålla så lågt avgastryck som möjligt då det verkar
vara melodin såvitt ja läst på nätet.
att turbon inte kommer förrns 6000rpm+ gör nog inte så mycket
bara jag får upp mitt mål i ladd på 0.5bar. skotern går rikigt bra
redan nu med ca 135-140hp. hade ju givetvis varit Coolare
med typ 170hk

Kapa pipan vid stingern & ett kort lite grövre rör (typ +5-7mm)in till turbon.
sen lättast möjligast ut från turbon utan ljudämpare & sånt tjafs

Trycktäta fuggarna som är ett par Mikuni vm44 borrade till 45.5mm.
hur man går till väga med detta är jag lite osäker på just nu.
så långt är jag med, sen kommer det till bränslepump & regulator.
vad ska man använda sig av här? std membranpumpen vill nog inte funka
nå vidare när bränsletrycket ska upp linjärt alternativt progressivt med
laddtrycket?
Är detta genomförbart utan en tunna med smälta kolvar som resultat?
Oljesmörj till turbon har jag redan skissat i hjärnan hur det kommer se ut
så det är inget problem.
Är det någon här som har lite erfarenhet får du mer än gärna dela med
dig så kanske jag kan hålla nere kolvkontot

//Robban