Fan va kul Magnus...vi vågar lova att vädret inte blir sämre än sist.
Det känns som bokstäverna i SM har växt en del.
Vi brukar lotta ut två gratisanmälningar...så vi blandade alla namn på duktiga trmmare som förekommer i landet o lotten nr99 föll ut på Moddlaren o nr100 på Kadetten välkomna... hämtning kan ordnas.
L Lundwall skrev:Fan va kul Magnus...vi vågar lova att vädret inte blir sämre än sist.
Det känns som bokstäverna i SM har växt en del.
Vi brukar lotta ut två gratisanmälningar...så vi blandade alla namn på duktiga trmmare som förekommer i landet o lotten nr99 föll ut på Moddlaren o nr100 på Kadetten välkomna... hämtning kan ordnas.
Vi har i dagsläget 33 anmälda förutom vakant nr 99 o 100 o det spänner från Skåne upp till Lycksele så de finns en del prestige att hämta om man vågar sig lämna fantasivärlden bakom datorn.
Ställer mitt nr 100 till förfogande till nån med passande maskin, min faller ur reglementet då den råkar vara lite tjock på kubikcentimetrar.
Det gläder mig ändock att ni tillägnar mig så mycket energi att ni upplåter ett helt eget startnummer utöver de 30st som finns tillgängliga.
Kul att man finns i era tankar....
om jag hinner klart så kommer jag upp med samma motor(annat chassi) och testar igen.
men det är ganska låg prio på det nu, men ska göra ett par ryck nu ett par dagar innan helgen.
Inte så mycket kvar, men det ska justeras så det funkar, och inte blir som fjolårets fiasko.