Har som förslag nummer ett:
Byt namn på Norrlandsreglementet till NSM el NSC (nordsvenska mästerskapen el north scandinavian championship). Eller varför inte EM då vi faktiskt både har holländare och finnar som kör.
OBS ! Finnarna får inte bära kniv i starten då sönderskurna däck kan va farligt, man får sämre tider nämligen.
Om nederländarn har ghb el crack i tanken el i magsäcken bör detta gå bra, bara han inte sölar ner vid prispallen.(Tobbe O har inte halkskydd)
Förslag nummer två:
Alla som inte kör bättre tider än året innan bör man diska, har man dessutom ingen tanke på att läsa Blairs böcker och bli trimguru bör man diskas för gått.
Allt detta för att utvecklingen inte ska stanna och vi till slut inte kan jämföra oss med övriga världen.
(har hört om en deltagare som fortfarande kör på 70 tals teorier, vad gör vi med honom ?)
Förslag nummer tre:
Heter du Sven måste du tänka på att stora floder stjälper oftast liten tuva och att det är svårt att se nålen i den stora kamelen för att alla träden som skymmer bäcken har grönare gräs på andra sidan av glashuset där du ska kasta din första sten mellan två höstackar.
Nu kan det hända att mina förslag inte hamnar i god jord, vilket är synd då brunögat är fuktigt och fullt av näring.
BTW min bromsning på Mamban som gav 8,6 hk på bakhjulet i hardcorebänk, måste va världsklass då cylindern ska ge 9 kataloghästar (vilket alltid är överdrivet med ca 45,709% )
vid bromsningen hade jag köpepipa och 158 /113 i durrationer , gasaren var för stor och alla portar öppnade inte helt i bdc, toppen var inte planad och saknade sqvisssscchch , teflonet ville säker inte att jag skulle få en bra top notering så jag är osäker på att han gav full mackaron.
Och en sak till:
Allt jag sagt om kapten morgan och att det inte hör hemma i trådarna tar jag tillbaka då den läsningen är rena fröjden i jämförelse med mkt annat.
Gatt Dammn va vi ska kör i sommar, har aldrig varit mer laddad.


/Joakim Holmström