Jo,, jag heter 'Patrick' på Zatzy och 'PatrickW' på Mbsca.
Det skulle nog funka kalas, men jag skulle vilja sänka kompet om jag skulle gå mycket längre än ca 90hk per kolv.
Std ligger de på 11-1 i förhållande.
problemet i exempelvis min är plats, turbos skulle bli riktigt trångt, men nå små hybrider med stort innehåll i små hus skulle funka, de sätter man där std förkattarna sitter.
Ja det går att koppla ur Antispinnet helt, men på bekostnad av diffbromsen, det är en billig variant std på dem.
ABS som bromsar det spinnande hjulet, det resulterar i enhjulare.
Men en quaife diff löser det

Man går över i 'dynomode' då finns det inga signaler från TCU som stör, mao får man heller ingen ABSbroms, inte livsviktigt på bana.
Lådan är likadan i min som i Mclaren SLR, de är specade 1100Nm i 24timmar konstant.
Mao, inga bekymmer.
Jag har bytt solenoider i min till de som sitter i Mclaren också, det snabbar upp växlingarna.
Men i övrigt är hårdvaran likadan.