jag heter Krister jonsson och bor i Nyköping. jag är 18 år och går på karosseri skola i Norrköping, jag hade tänkt att bli plåtslagare efter skolan. Jag är intresserad av motorer, presic som resten av min familje.
Jag har två bröder Mike 5 år äldre lackare han har en ford 28 tudor och en cheva 41, jimmy 2 år han har moppe. Farsan har en Dodge dart 65 med big block 383a, 727 och 8 3/4 bakaxel.
Själv har jag en Mcb e-type 1293 min trogne moppe, Haft en duett a-traktor och nu en 2 dr amazon 70a som jag håller på att bygga turbo till.

Lite fakta om bilen
Motor: B18
Låda: m40
Kaross: Inga handtag, inga lister, inga hål, helt ny front och halva hjul husen,dock så är skärmar och huv halv dåligt.
Inredning: Orginal röd med svart inne tak,rally ratt.
Övrigt: ca 7 cm mellan framvangsbalken och marken ca 2 cm fjädring bak sen stum, fejk whitewall, bra däck förutom höger bak

Ska ficksas: Ett litet hål i väster skärm kant bak, rikta huven som har flygit upp i farten och ficksa skärmana lite och liten riktning på vänster dörr, sätta på diffbroms, turbo och ny koppling, lite el, ficksa så att man inte måste var två för att öppna bakluckan(en på knappen och en öppnar) och ny lack med motiv lackad baklucka.
Det var lite om mej och min bil, jag tackar för en mycket bra sida!