-----------------------------------------------------------------------------------

Här är ju då bilen vid upphittandet! stått på samma plats orörd dom sista fem åren
den var finerDriddler skrev:Tjena. Kul med bygge på 164´a![]()
Här är ett par bilder på min som jag byggde -92.
Det roliga är att jag sålde bilen i den vevan och har sedan haft 3 ägare har jag för mej. Men alldeles nyligen blev jag nyfiken på vad det blev av bilen. Till slut fick jag tag i den nuvarande ägaren som vårdar den som ett barn![]()
Han bor själv i Sth så jag ringde honom och fick komma och titta på bilen.Så jäkla roligt och den såg ut precis som när jag sålde den.Han håller för närvarande att uppdaterar den gamle sexan.
Bilen gick förövrigt som en dröm.
"Tjoa till om du vill att jag tar bort mitt inlägg i din tråd"![]()
vad sitter det för maskin i? ser grymt trångt ut..Driddler skrev:Tjena. Kul med bygge på 164´a![]()
Här är ett par bilder på min som jag byggde -92.
Det roliga är att jag sålde bilen i den vevan och har sedan haft 3 ägare har jag för mej. Men alldeles nyligen blev jag nyfiken på vad det blev av bilen. Till slut fick jag tag i den nuvarande ägaren som vårdar den som ett barn![]()
Han bor själv i Sth så jag ringde honom och fick komma och titta på bilen.Så jäkla roligt och den såg ut precis som när jag sålde den.Han håller för närvarande att uppdaterar den gamle sexan.
Bilen gick förövrigt som en dröm.