Kina h stakar, grovhonat, ingen toppackning, 2bar å sprit! Orginal 940 turbo grenrör kanske en sådan där peugot flärp i turbinhuset om jag får till de.
Körde en kompis b23 med manlig kompa å den spikade ljudligt när man gav den för mye gnista på e85! Så det finns gränser vad man kan göra på spriten. Den hade en bonnabygd b23 med elleman kam å gav, äh kommer inte ihåg jag lägger upp kurvan istället

Har inga direkta frågor utan vill ha lite feedback på mina idéer bara. Tänker sätta spjället före turbon, har redan skaffat ett fläskigt 102mm spjäll. Sedan blir det troligen ett insug med 50×1.5 eller vad nu biltemas 2tums rör är å pressade trattar in i det största plenumet jag kan få till. Å kronan på det hela en Luntec 700whp kam för 37mm tryckare ( eller vad han nu plockade i sitt experiment) Körde en sådan kam när jag hälsade på Ogge å så jäkla rart den svarade på laddtryck 3bar å 650 på naven som han senare justerade till 700navisar vid lägre tryck, 2.8bar? Du får gärna flika in vad du gjorde med maskin där Ogge! Den ska ner i din 940 iaf