vad säger dom på besiktningen om man tar bort reservhjulsbaljan på en 740 ?
Och vad säger dom om man inte har org. tanken, och kör med en tank i bagaget bara ?
Typ. egenbygg i alu eller liknande
reservhjulsbaljan
-
- Lite mer laddtryck
Vet inte riktigt hur det e på 740 men på 240 så funkade det så här att hade du dragkrok då måste du ha reservbaljan å utan dragkrok så kunde du ta bort den anledningen att det e så här e att dom på sbp påstår att den hjälper att ta upp krafter från dragkroken men som sakt detta gäller 240
Sen angående tanken så om jag har uppfatat Gustav alias Theralpinto som e sfro besikningsman så får man inte ta bort orginaltanken efter 76 årsmodel å uppåt Det finns en tråd om detta någon stans här på forumet
Men som jag har sakt både en å två gånger el ring el gå in din lokala SBP station å fråga någon besiktnings kille/tjej el Stationschefen hur det liger till så får du bäst svar
Sen angående tanken så om jag har uppfatat Gustav alias Theralpinto som e sfro besikningsman så får man inte ta bort orginaltanken efter 76 årsmodel å uppåt Det finns en tråd om detta någon stans här på forumet
Men som jag har sakt både en å två gånger el ring el gå in din lokala SBP station å fråga någon besiktnings kille/tjej el Stationschefen hur det liger till så får du bäst svar
mvh AFFE