Jo Johan du har helt rätt, och ja det var väldigt mkt kunskap som försvann helt i onödan

Jag Björn å Anders hade trevliga planer inför 2022 och bara 2 dar innan han gjorde va han gjorde ringde han å hade löst ett problem/förbättring med min bil som vi skulle ta tag i efter helgen, men han tog en väldigt lång helg
Vi fick iallafall en tävlings/testhelg ihop på Gelleråsen nån månad innan, och det var det som var planen att RBD skulle vara med som ett litet team under säsongen 2022, så nu krymte det till mig å Andes istället. Om det nu blir något med tanke på bänken, jag hoppas väl att det blir lite bilar i den framöver. Jag kommer aldrig att fylla Björns skor och det är heller inte min avsikt, med tanke på hans livsstil så fanns det all tid i världen att grotta ner sig i problem å lösa och testa allt mellan himmel å jord

vilket han å Anders också gjorde och som alla som hade något med honom/Anders att göra redan vet.
HAN ÄR VÄLDIGT SAKNAD AV VÄLDIGT MÅNGA, FÖRMODLIGEN FLER ÄN HAN NÅGONSIN FÖRSTOD. Nog om det,livet går vidare hur jävligt det än är, blicka framåt..... backspegeln kan man titta i en snabbis ibland....