Charlies nova är läcker !

Arg Audi från norrland

fräään pv:n är med också

Nya S&S kläder har det kommit också ..ballt

håller faktiskt medGlufsen skrev:Senaste numret kom hem problemfritt i brevlådan och förgyllde den dagenGrym läsning som vanligt, men jag saknade det där obligatoriska "råttbygget" som det brukar finnas 1-2 av i varje nummer.
Tack Glufsen för dom värmande orden!Glufsen skrev:Senaste numret kom hem problemfritt i brevlådan och förgyllde den dagenGrym läsning som vanligt, men jag saknade det där obligatoriska "råttbygget" som det brukar finnas 1-2 av i varje nummer.
Hmm nu när jag kikade lite i de senaste numren så hade jag faktiskt svårt att hitta några regelrätta "råttbyggen", eller ja sleepers eller vad man kallart'SSPatrik skrev:Tack Glufsen för dom värmande orden!
Ge gärna något eller några exempel på bilar vi haft med den senaste tiden som du tycker var speciellt bra, så att jag lite bättre förstår vad du (och ni andra) menar.
Charlie med Novan är anställd nätverkstekniker och Johan med PVn är anställd timmerbilsförare.wyzer skrev:me visst både novan å turbo pvn e ju redigt as grymma bilar men dem har inte en vanlig person råd att bygga