kan nån hjälpa mig? mvh janne
oljeretur på b230fk
-
börjesson_racing
- Lite mer laddtryck
- Inlägg: 14
- Blev medlem: ons dec 26, 2007 10:18 pm
- Ort: hagfors
- Kontakt:
oljeretur på b230fk
hej, har inget olje retur rör, utan har ett till b21 (passar 0) tänkte såga av det och skrava, eller hur ska jag göra? gänga? eller vad tycker de som kan lite om detta, och om det finns bilder och sånt, om man kör med en slang dit är det inte risk att den hoppar ur? (om man inte gängar)
kan nån hjälpa mig? mvh janne
kan nån hjälpa mig? mvh janne
den som lever får se
Jag kör iaf. med gängat returhål.
Det tycker jag verkar smidigast.
Det tycker jag verkar smidigast.
Heavy metal bmw:n
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=29836
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=29836
-
börjesson_racing
- Lite mer laddtryck
- Inlägg: 14
- Blev medlem: ons dec 26, 2007 10:18 pm
- Ort: hagfors
- Kontakt:
vad är det för storlek på gängen och sådant,? har du bilder?j björk skrev:Jag kör iaf. med gängat returhål.
Det tycker jag verkar smidigast.
kan du maila mig bilder och info? min mail är volvo240turboboy@hotmail.com
den som lever får se
-
börjesson_racing
- Lite mer laddtryck
- Inlägg: 14
- Blev medlem: ons dec 26, 2007 10:18 pm
- Ort: hagfors
- Kontakt:
Jag har för mig att jag slipade upp lite i blocket, hålet blir väl mindre neråt till annars.
Jag gängade 3/4" rörgänga.
Ja, man får minst ta bort tråget, helst riva motorn och tvätta blocket sedan.
Bilder på själva gängningen har jag inte, hur det ser ut sedan kan du se i min projekttråd.
Jag gängade 3/4" rörgänga.
Ja, man får minst ta bort tråget, helst riva motorn och tvätta blocket sedan.
Bilder på själva gängningen har jag inte, hur det ser ut sedan kan du se i min projekttråd.
Heavy metal bmw:n
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=29836
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=29836