ingen som har några effekt siffror på B20? vrid o hk vid olika varvtal..
Mina ventiler sticker upp ungefär 41 mm o bockarna va 37,3mm om ja inte minns fel.. nån som vet hur mkt de ska planas då, kör med 202mm stötstänger oxå.
vilka mått har du fått?140Rally skrev:nu har jag ledsnat helt på dettafår inte ur nå effekt alls, satte tillbaka timon idag fast med original kil på drevet, lite bättre vrid men ändå inte bra, de måste va fel på kammen den stämmer ju inte alls med måtten som jag fick av Jimmy på Timos motor..
funderar på att plocka ner den från bänken o vänta tills man har råd att börja om
försök kom åt och mät i svängen så man får en liten uppfattning om vad som är gjort, jo h3 är väl ok och är det gratis att skifta så kan man ju prova för att utesluta kammen iallafall. ang betyckningen så lär ni väl prova massa olika för att få ut max140Rally skrev:bilder blev inge bra med mobilen (glömde kameran hemma) mått precis vid packningsytan är 42mm vid insug o avgas 27x40mm
den smalnar av innanför har ja för mej om ja inte minns fel.. blir nog en ny kam imorgon o prova med,, en H3 är de en bra kam eller?