det blir finfint dedära hurredju..
har du rivit alla grejjers så de bara e att börja knåpa på suget eller?
ska börja skissa lite å klippa lite plåt nån dag då..
ta av grenröret å när du endå håller på vetja.. hähä
Jocke E skrev:haha, nja det blir ingen svetsning ialf. lackade upp allting idag så nu fattas bara bussningar och en klump. samt bakre delen av en 535 kardan.
Ja, men det går ju framåt iallafall då
Som kul om det är nån fler riktig bmw som går till sommarn..
Stecka kan väl göra ett ryck han oxå tycker ja, snön har väl tina även där uppe?
ja dedära blir nog grett det..
alltid skoj med en kärra med lite krut i, oavsett vilket märke de är
ja vi väntar ju förbrilt på att mr joakim ska bli färdig såklart, men jag misstänker han har ett par viktiga ting kvar att inhandla som kostar lite dollars.. så jag hoppas han skrapar ihop en slant i sommar, så kan vi väl hoppas att det blir liv i aset senare i år iaf
hehe ja nu har ju jag kirrat en fin låda med gulliga grenrörsböjar åt den herren så det vore förnedring om dom inte börjar sno ihop den där besten snart igen å
lord_nordkvist skrev:ja dedära blir nog grett det..
alltid skoj med en kärra med lite krut i, oavsett vilket märke de är
ja vi väntar ju förbrilt på att mr joakim ska bli färdig såklart, men jag misstänker han har ett par viktiga ting kvar att inhandla som kostar lite dollars.. så jag hoppas han skrapar ihop en slant i sommar, så kan vi väl hoppas att det blir liv i aset senare i år iaf
hehe ja nu har ju jag kirrat en fin låda med gulliga grenrörsböjar åt den herren så det vore förnedring om dom inte börjar sno ihop den där besten snart igen å
Ja senare i sommar är bättre än inte alls givetvis
Håller tummarna för att det blir en provtur i sommar iallafall..
Ja men det lät ju riktigt bra det! Ska bli kul och se den i action igen, tror ja bara såg den som hastigast på ope...
Har hänt lite till nu. Har fått bakvagnen blästrad och lackad, vart mycket bra. ser ut som ny. Ska bara fixa nya bussningar sen ska skiten monteras. Behöver nu bara en 535 lamelldiff och bakre delen av en sån kardan sen så går de köra bara jag får ihop motorn.