Lite semester då.
Tyskland.
Å..i tyskland kan man marscha vettigt utan att känna ngn större ångest över blåa ljus i bakrutan.
Sen modifieringen visar mätarn ngr km för lite faktiskt,å som synes...bilen e hur glad som helst över att ligga i dem farterna både länge å väl.
Kyltemp...hur stadig som helst.Rör sig inte ur fläcken förbi 82grader oavsett belastning.
Oljetemp på 110/115 i 200 blås kontinuerligt,men...
Det som e mest häpnadsväckande av allt...
VEMSet gör LUGNT sagt sitt jobb,för med nålen planterad i ca 170+ såsar den i sig 0.89!
Makalöst!!!I 170+ km/h!!
Toppfarten har nu stigit såpass att bilarna med fartspärr har det jobbigt
Helhetsintrycket e att chassiet verkligen pratar med en.
I 200+ känns den precis hur stabil å solid som helst.Varken mer eller mindre.
Chassiet börjar väl "plana ut" ngn stans runt 150 ung,å om det e något som e negativt...så e det att iom att allt sitter mer eller mindre stumt vad gäller chassiet så får man höja rösten lite inne i cupen för att kunna snacka när man passerar 200...men...å andra sidan vart väl det bara väntat.
E ju ingen komfortpulka vi plockar ihop.
Suget efter att få i den "riktige" motorn känns iaf inte mindre nu...