Låter nästan som mitt liv iofs 2st döttrar (6 & 3år) och Kåk från -69. Budgeten blir lätt ansträngd när hela kåken skall renoveras, men häng i bara ekonomi- och tidsfaktorn blir bättre.v8anders skrev:Hahaha, är du säker på att du inte är psykolog?![]()
Nädå, ingen fara att bilbyggandet får nej från högre ort - däremot har du rätt i att bygget har begränsad ekonomi - och jag är ENVIS!
Jag är givetvis intresserad av rostfria rördelar till trycksidan, men behöver skaffa en ny intercooler då det inte gick bra att svetsa i den gamla jag hade. Då lär man även behöva anpassa tryckrören utifrån nya IC:ns position varpå jag måste skaffa delarna i rätt ordning.
Så rostfritt, ja tack - men efter IC köp.
Kåk från 1968, 14 månader gammal kille o föräldraledig. Den som varit eller är i samma sits vet vart de stora pengarna går.
Jag är realistisk som säger att jag troligen inte kommer att komma ut på vägarna igen förräns 2009 - men då finns det iaf. större möjligheter att istället komma i mål med bygget.
Nöjer jag mig med nuvarande utseende så är det bara att vrida om startnyckeln och köra ut nästa sommar igen.
mvh
Niclas