Ja då är det intressant, Men har varken pengar eller användning för den just nu. Måste ändå göra regbesiktning med original turbon men ska väl börja trimmas efter det så får se ifall du har kvar turbon tills dess
Stener skrev:Ja då är det intressant, Men har varken pengar eller användning för den just nu. Måste ändå göra regbesiktning med original turbon men ska väl börja trimmas efter det så får se ifall du har kvar turbon tills dess
du lär behöva en extern wastegate också då om du ska åka me det aggregatet.. jag har ju jockes wg som ja kan kränga för en femma å en fimp, såfort ja får tillbaka min som han använder för tillfället
lord_nordkvist skrev:du lär behöva en extern wastegate också då om du ska åka me det aggregatet.. jag har ju jockes wg som ja kan kränga för en femma å en fimp, såfort ja får tillbaka min som han använder för tillfället
kanske skulle haft nå annat grenrör också då?
Japp det kan ju vara bra, Såvida man inte odlar lite hår på pungen och kör utan Men jag tycker det kliar så mycket så jag tror jag kör med wastegate. Ja behöver ett nytt grenrör också.
Jocke E skrev:Fälgarna ska jag ha kvar. men snurran kan du få köpa.
Ska ta in bilen nu i veckan och riva av den å kolla så den inte är glapp eller så.
Japp det låter bra det.
Martin H skrev:vad har du för motor och andvändning för en hx40??
Måste säga att ni har ett fint och vårdat språk när ni pratar med varann Hur går det här då...uppdatering? Är ju som lite nyfiken då man själv har skaffat sig en turbo bmw så man måste ju kolla upp motståndet i stan