Rydberg - Amazon -66 B20 2.1l Weber
- Luddfig
- För mycket laddtryck
Vem blästrar åt dig?Rydberg skrev:Inget skruvande idag, har iallaf hämtat en beställning från cvi autoparts...
Ny vattenpump påväg hem och sprängkåpa från 240 -76 ligger på bussgods, nu lär man vell slippa byta låda titt som tätt![]()
Topplocksbultar, motorrenoveringssats, motorfärgx2, termostat, oljelock och verkstadshandbok b20/b30....
Detta åker på blästring imorgon om allt går som d ska, får även hem mitt grenrör i samma veva....
Ocean grön Volvo 145Tic-72
http://140.forum.bilia.se/viewtopic.php ... 18&start=0
http://140.forum.bilia.se/viewtopic.php ... 18&start=0
Boost me; tackar tackar, försöker va lite inspirerad
Luddfig; Kasa Blästring, ligger vid Stigtomta skroten typ...Tok billgit men jag får ju rabatt så d blir ju ännu billigare för mig
....

Luddfig; Kasa Blästring, ligger vid Stigtomta skroten typ...Tok billgit men jag får ju rabatt så d blir ju ännu billigare för mig

Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Idag så har man fyllt år då, inget märkvärdigt förutom att jag fick lite bra o ha saker i present
....Fick även tillbaka grenröret och skickade resten av grejjorna på blästring....

Innan

Efter, blev gör bra...Ska på med svartfärg o sen bandage också...

Detta fick man i present dårå, kmr väl till användning nu när d skruvas motor!

Innan

Efter, blev gör bra...Ska på med svartfärg o sen bandage också...

Detta fick man i present dårå, kmr väl till användning nu när d skruvas motor!
- weber-power
- Forumsberoende
- weber-power
- Forumsberoende
weber-power skrev:kvalite är dyrtRydberg skrev: m400 e ju så jävla dyra o svåra o få tag i, är dom 5 växlade föresten?nope, 4pet.. satt i ett sexti fyrorna
okej, na jag e ute efter en fem petad låda så tror d blir m47, rasar den ofta så blir det m45 som sägs hålla bättre?
Blev lite skruvande idag också...

Sen när man har lindat grenröret till hälften o e lite blöt på händerna o slinter så kan d bli såhär;

Känns oskönt...

Sen när man har lindat grenröret till hälften o e lite blöt på händerna o slinter så kan d bli såhär;

Känns oskönt...
- tim gustavsson
- För mycket laddtryck