Bytte även ventilkåpspackningar o gjorde rent.

Sedan härjade jag o Tom Eriksson lös med några gamla sprayburkar, haha! Kul hade vi iaf

TIME REMAINING: 25 H
Riktigt kul och höra!tufårti skrev:riktigt kul bygge att följa,härligt att det börjar dra ihop sig
Biltema är billig på rör/slangar. Köpte 5m 10mm bränsleslang till min bil.. gick lös på 99:-Turbokoftan skrev:Riktigt kul och höra!tufårti skrev:riktigt kul bygge att följa,härligt att det börjar dra ihop sig
Otroligt många visningar av tråden men lite lite kommentarer just nu tycker jag, men ni kanske tycker det ser ut som skiit?![]()
Ja det börjar dra ihop sig nu! Någon som har tips på soppaledningar till rätt kurs, måttade mig lite snabbt till ca 8mm dimension? Kommer behöva drygt 8m slang, OKQ8 tog ca 65kr/m så billigare än så vore bra!
Supertack för tipset, att jag inte tänkte på det! Såg det nu på deras hemsida, samma pris för alla deras dimensioner o de hade ju 8mm också.Erlandsson skrev: Biltema är billig på rör/slangar. Köpte 5m 10mm bränsleslang till min bil.. gick lös på 99:-
Fränt bygge för övrigt![]()
Mvh
Ja du, vilken tabbe! HeheMattias J skrev:hur har man lixom kunnat missa detta bygge![]()
riktigt ballt .. detta skall ju DEFINITIVT följas
Vad tror du det går loss på där? Kanske du kan ringa innan- eller medan du är där isåf så man får prisuppgift på det? Blev nämligen väldigt sugen på biltemas produkt som Erlandsson tipsade om, är ju svag för deras märke så det är frågan om Hydroscand står sig mot dem..EsabMan skrev:Jag ska på hydroscand i veckan och handla oljeslang så då kan jag ju ta åt dig också.