Då har man blivit amazon ägare då ...Ruggigt fin, små hål i hjulhusena bara, plastskärmar, rally fake stolar....Tror d blir till o köpa orginal inredning, lr ett par märkes stolar.....
Tagna från säljarn, ska skriva papper på tis/ons så kan langa upp mer bilder då...
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Tackar tackar, jo e ruggigt nöjd...Har iof inte kollat upp den så jätte noga men fanns lite rost i hjulhusena fram....Synd bara att den e helt plåtren innuti, funtar på o köpa nya matta iallaf.....Har du så säg till
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
snygg färg,passa i grått! en bur i typ matt svart vore coolt,behåll den oisolerad och utan matta! såg ut som den var röd innuti? isåfall..behåll den färgen
lacka fälgarna i svart kanske..
stroker_tim skrev:snygg färg,passa i grått! en bur i typ matt svart vore coolt,behåll den oisolerad och utan matta! såg ut som den var röd innuti? isåfall..behåll den färgen
lacka fälgarna i svart kanske..
Blir inte bur o d än på ett tag, tyvärr....Och ska lacka den silver innuti också, så jävla fult med det röda ...Känner du inte igen den?
Paby skrev:är såååååååååååå avis!!!!! kollade på den där på blocket och man ville ju bara lägga sig ner och spontanrunka! en dag ska jag fan också ha en amazon=)
haha