Poliskravaller i Pite.
Poliskravaller i Pite.
1: http://www.youtube.com/watch?v=kFhXwSCF1qw
2: http://www.youtube.com/watch?v=oUsyEdN1ic4
Ja vad säger man?
Ja vad säger man?
- Nicke Lindgren
- För mycket laddtryck
Re: Poliskravaller i Pite.
1. BackaGlufsen skrev:1: http://www.youtube.com/watch?v=kFhXwSCF1qw
Ja vad säger man?
2. Fyllskallar
ja men vissa gånger så gör snutarna saken så jävla mkt värre än va den faktist är. vist dom gör kopiöst mkt bra också, men vissa av ny rekryterna är sjukt nervösa å lite väl hettsiga.
vi vart stannade i sommar första maj, polarn körde bilen min å den hade dålig kård i däckena så den va nalta sladdrig så dom trode ju givetvis att han va full så dom stanna oss, å de gjorde dom rätt i. men de ja tyckte däremot va fel va att dom kasta sig över han som en hök å va små aggresiva i tonen och var väldigt nervösa.
Vist nog blir man ju nervös när man precis kommit ut å ska börja jobba, men man behöver inte låta aggresiv. de gör inte saken bättre.
men dock så är de tragiskt att de låter som de gör där
vi vart stannade i sommar första maj, polarn körde bilen min å den hade dålig kård i däckena så den va nalta sladdrig så dom trode ju givetvis att han va full så dom stanna oss, å de gjorde dom rätt i. men de ja tyckte däremot va fel va att dom kasta sig över han som en hök å va små aggresiva i tonen och var väldigt nervösa.
Vist nog blir man ju nervös när man precis kommit ut å ska börja jobba, men man behöver inte låta aggresiv. de gör inte saken bättre.
men dock så är de tragiskt att de låter som de gör där

Projekt!
volvo 145 såld
volvo 740 tic Såld
Volvo 242 lära sig sprut stadie.
volvo 145 såld
volvo 740 tic Såld
Volvo 242 lära sig sprut stadie.
hahaha.. nästan pinsamt och lyssna på när dom skriker att dom inte har gjort något, jaja, såg ju ut som att dom var runt 17-18 och fått i sig några folköl och iom det blivit oövervinnliga 
Edit: nyexade verkar ha en tendens att vara väldigt aggressiva.. undrar om det har att göra med att dom ska ha kontroll och dominera en situation? har också blivit lite sturskt bemött av unga manliga poliser vid vanliga rutinkontroller

Edit: nyexade verkar ha en tendens att vara väldigt aggressiva.. undrar om det har att göra med att dom ska ha kontroll och dominera en situation? har också blivit lite sturskt bemött av unga manliga poliser vid vanliga rutinkontroller
Senast redigerad av Roos den ons jan 14, 2009 10:39 pm, redigerad totalt 1 gånger.
-------------------------------------------------------
the greenies are now calling it "climate change". this way they can be right no mater what happens.
the greenies are now calling it "climate change". this way they can be right no mater what happens.
Snuten skulle aldrig ha fått teleskopsbatonger. Man kan ju undra om de fick sådana för att de hela tiden vände på gummibatongerna(dvs de slog med den ände där metallspännet sitter)
Nu vet inte jag vad detta gäller, men att snuten oftast förvärrar situationer är för mig det vanliga.
Varför har de tex tryckt ner nån på marken istället för att släpa iväg honom och köra iväg med honom i en bil direkt?
Om man inte kan handskas med folk som är fulla på ett bättre sätt, ska man inte bli polis.
Nu vet inte jag vad detta gäller, men att snuten oftast förvärrar situationer är för mig det vanliga.
Varför har de tex tryckt ner nån på marken istället för att släpa iväg honom och köra iväg med honom i en bil direkt?
Om man inte kan handskas med folk som är fulla på ett bättre sätt, ska man inte bli polis.
- Tobias Lindqvist
- För mycket laddtryck
anlednignen för att dom inte kör iväg är väll för att det finns en polisbil där resten är nog sånna som har blivit avsläppt med pickebuss . och jag kan säga att skulle det där hänt inne på en krog skulle det blivit bra mycket mer vevande med ASP:en (teleskopballen) . så jag tycker att dom är jävligt lugn i situationen . (jobbar som väktare till vardags och som vakt på krogen på helgerna)
-
- För mycket laddtryck
Det är nog ingen lätt sits polisen harloop skrev:Snuten skulle aldrig ha fått teleskopsbatonger. Man kan ju undra om de fick sådana för att de hela tiden vände på gummibatongerna(dvs de slog med den ände där metallspännet sitter)
Vi vet ju inte anledningen till varför polisen har tagit honom antagligen Bråk
Är ju inte smart av "17årningarna" och gå imot polisen är ju ungefär som och tränga in en ilsken hund i ett hörn.
Sen han i andra filmen som får pisk är ju inte speciellt smart går på en polis bakifrån som är i en stressad sitts
Tror nog alla vet vad unga polismän går för... Är man bara lugn och trevlig så brukar oftast dom vara de och det är dom ju inte precis i filmen
vad var det gjorde att grisarna kommit till platsen från början, ???
nu kan man ju inte se det men antar att killarna i frågar har haft ihjäl nån eller åtmisntonde våldtagit nån??
jag vet ju i det bestämmdaste att hade jag vart där så hade jag kastat en flaska i bakhuvet på nån an snutarna å sprungit så långt jag han ...
kan inte se på när snutar beter sej så illa som dem gör i filmen...
10 snutar med slagvapen mot ett gäng småkillar som inte ens visar några tendenser till att bli våldsamma
heeelt sjuukt,...
ni pratar om att unga manliga poliser har lätt för at bli våldsamma.... de unga nyutexaminerade kvinnliga poliserna är typ 10ggr värre, har själv åkt på pisk ett par ggr utan nån direkt anledning
mer än att vart lite berusad på almänn plats och inte velat förja med till stationen för att "sova av mej ruset" dvs
nu kan man ju inte se det men antar att killarna i frågar har haft ihjäl nån eller åtmisntonde våldtagit nån??
jag vet ju i det bestämmdaste att hade jag vart där så hade jag kastat en flaska i bakhuvet på nån an snutarna å sprungit så långt jag han ...
10 snutar med slagvapen mot ett gäng småkillar som inte ens visar några tendenser till att bli våldsamma

heeelt sjuukt,...
ni pratar om att unga manliga poliser har lätt för at bli våldsamma.... de unga nyutexaminerade kvinnliga poliserna är typ 10ggr värre, har själv åkt på pisk ett par ggr utan nån direkt anledning

mer än att vart lite berusad på almänn plats och inte velat förja med till stationen för att "sova av mej ruset" dvs
knotan skrev:vad var det gjorde att grisarna kommit till platsen från början, ???
10 snutar med slagvapen mot ett gäng småkillar som inte ens visar några tendenser till att bli våldsamma![]()
heeelt sjuukt,...

Tycker du att dessa poliser var hårdhänta? Såg vi samma videoklipp?
Senast redigerad av Driddler den tor jan 15, 2009 6:20 pm, redigerad totalt 1 gånger.
No real power, Just turboshit!
Man är väl aldrig så ensam i garaget som när man skruvar. Men fan vad kompisar man har vid uppstart???
Man är väl aldrig så ensam i garaget som när man skruvar. Men fan vad kompisar man har vid uppstart???
-
- För mycket laddtryck