Haha, är det vita sierran jocke eller har du ny? Släng gärna in en bild så vi får se snyggingen!
Peter, smart idé! Kanske går o tillämpa för avgasspjäll med, på en annan bil då..
Har inte orkat uppdatera något, men igår kom jag hem från garaget 04:15 så det är ett skäl, har varit där nu idag med sedan jag vaknade.
Allt tog lite mer tid än jag hade väntat mig, men en del går nu att stryka från att-göra-listan!
Listar vad som blivit gjort..
Torpedväg tar form:
Plåten på plats, fixade även fjäderbensstag eftersom hela bilen sviktade men nu är det stumt:
Monterade slang + cylindern för kopplingen, hade inget kärl så luftade på detta vis:
Monterade även fläktrem,
6PK1420 heter denna om man vill åka M50 utan styrservo:
Bilen byggs ju av skrot, så jag slaktade den gamla batterilådan för bygge av kardantunnel tillkom även lite vanlig plåt osv:
Tunnel färdig, ska bara bränna fast fästet för spaken sedan som även det är klart:
Är ju krav på avgassystem så jag byggde ett 3" fullflödes tillsammans med en simonsburk som satt på bilen tidigare, brände även dit ett 4" avslut så det blir lite sång i grejerna

Blev mycket tystare med detta!
Sen kom även huven.. Eller ja nånting.. På plats:
Nu ska jag över till grannen (Evileyer och dricka lite öl), är less på att skruva denna vecka så jag satsar på nästa helg.
Bilen är iaf körbar nu, kopplingen fungerar så jag har åkt lite fram o tillbaka i garaget med den vilket känns braa..
Hoj!