[Roger Berglund , 0705191509]
Vill ni ha något pulverlackat så är det bara att höra av sig!
För Proffs & Kvalitetsmedvetna http://www.lube-tools.se
Generalagent för Cougar lubricants
Tel 090-52178
Motorsports oljor från Cougar.
Rak 40,50,60 mineral olja
Rak 40,50 helsyntet olja
Cougar 600 - 75w perfekt för Bmw Zf lådor samt Getrag lådor
Rogge skrev:troligtvis är det en gammal E-topp, o hålet är till för spridaren..
Precis, och jag måste täppa till hålen nu eftersom jag kommer köra med förgasare! Dock vet jag inte riktigt hur jag ska få fast dom på ett snyggt sätt? Något lim som fungerar bra?
Och det är jäkligt smidigt att blästra av toppen så man får en fin yta att måla på
Rydberg skrev:okej, så inga hål behövs täppas igen för o blästra toppen? inget man behöver ta hänsyn till? blästra du med styrningarna i?
Jo, jag täckte för alla packnigsytor med maskeringstejp och samma sak där ventilkåpan sitter. Ska man fräsa säten, byta styrningar och plana alla packningytor kan man nog blästra hela toppen utan att maskera något, men jag skyddade i alla fall dom känsliga bitarna
Rydberg skrev:okej, så inga hål behövs täppas igen för o blästra toppen? inget man behöver ta hänsyn till? blästra du med styrningarna i?
Jo, jag täckte för alla packnigsytor med maskeringstejp och samma sak där ventilkåpan sitter. Ska man fräsa säten, byta styrningar och plana alla packningytor kan man nog blästra hela toppen utan att maskera något, men jag skyddade i alla fall dom känsliga bitarna
//Victor
kunde tänka mig det, då e d bara o åka o tejpa då
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....