Låter bra att det finns intresseMelkutt skrev:Jag tycker det låter som en hel frän ideé!
Jag är intresserad av en uppsätning knappar!
Roligt att någon går emot strömmen och gör "custom parts" till gamla volvos
Heat Racing UF intresse? Redo för försäljning
helt klart intressant, när kan man beställa?

Dock tkr jag ni kunde gjort spaken lite kortare så d blir mer "racing" stuk över den, är ju trots allt inga orginalare som lär köap dom där
Bara ett förslag
Dock tkr jag ni kunde gjort spaken lite kortare så d blir mer "racing" stuk över den, är ju trots allt inga orginalare som lär köap dom där
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Vi ska väl fixa hem lite aluminium och fin slipa lite till sen så kan vi börja ta emot beställningarRydberg skrev:helt klart intressant, när kan man beställa?![]()
Dock tkr jag ni kunde gjort spaken lite kortare så d blir mer "racing" stuk över den, är ju trots allt inga orginalare som lär köap dom därBara ett förslag
Kan pröva göra en kortare spak för att se hur det blir. Tack för förslaget
jag kan anmäla mig som försökskanin till den korta spaken sen innan ni gör ut flerSankan skrev:Vi ska väl fixa hem lite aluminium och fin slipa lite till sen så kan vi börja ta emot beställningarRydberg skrev:helt klart intressant, när kan man beställa?![]()
Dock tkr jag ni kunde gjort spaken lite kortare så d blir mer "racing" stuk över den, är ju trots allt inga orginalare som lär köap dom därBara ett förslag
![]()
Kan pröva göra en kortare spak för att se hur det blir. Tack för förslaget
Vi har gjort en kortare spak idag som blev ca 22cm. det blev bättre än den ursprungliga och vi ska nog satsa på den kortare spaken. blir att göra en färdig produkt i aluminium så fort som möjligt.
MVH vi på
Heat Racing
MVH vi på
Heat Racing

http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... 07&start=0
När jag känner sorg drar jag ut marshall stackern på balkongen, vrider på 11an och spelar skalor i 3 timmar.
Re: Heat Racing UF intresse? Update: Prototyper klara
hur lång är den nu o hur lång va den förut? nästan så jag ångrar mig om att d skulle va snygagre med kortspak när jag ser bilderna, kanske blir lurad av dom?
ta gärna en bild på när den sitter i en bil så man ser hur d blirSankan skrev:Nu är den 220mm och den förra var 300mm. Jag tycker personligen att det blev bättre och snyggare med den kortare, skönare att växla dessutom
vi måste se till så vi har allt i 100% säkerhet på hur vi ska göra och att inte varannan produkt blir felkonstruerad bara för att vi har slarvat med produktionsprocessen.
vad priset blir vet vi inte änn. men det kommer inte bli några höga siffror. nån hundring för spaken och 100 för en uppsättning knappar (5st) självklart billigare om man ska ha knappar till nyare årsmodellen
MVH HEAT
vad priset blir vet vi inte änn. men det kommer inte bli några höga siffror. nån hundring för spaken och 100 för en uppsättning knappar (5st) självklart billigare om man ska ha knappar till nyare årsmodellen
MVH HEAT

http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... 07&start=0
När jag känner sorg drar jag ut marshall stackern på balkongen, vrider på 11an och spelar skalor i 3 timmar.